  • 21. Data: 2009-09-23 13:10:54
    Temat: Re: Zmory-motory
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h9d6e7$8ie$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja bym tak zaproponował rozbicie namiotu przy którejś z większych
    > warszawskich ulic, no, niech tam - 200 metrów od tej ulicy, przespanie
    > nocki i pójście na 7 rano do roboty...
    >
    > Się można przekonać czy to tylko kwestia "kolegów z głośnymi
    > wydechami", czy też wystarczy zwykły, o 1 w nocy.
    > Z tej odległości samochody robią pomijalny, znośny szum, a
    > przejeżdżający motocykl...
    :)

    pozdr

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 22. Data: 2009-09-23 13:24:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Tak.

    Ale z kim się mamy pojednać ? I po co ? W stanie jakiejś wojny jesteśmy ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2009-09-23 13:28:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    BartekZX9R wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :)

    no co, no co!
    Wtrącić się nie można? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2009-09-23 13:30:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):

    > Ale z kim się mamy pojednać ? I po co ? W stanie jakiejś wojny jesteśmy ?

    Papiez umar.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 25. Data: 2009-09-23 13:58:44
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    >Z tej odległości samochody robią pomijalny, znośny szum, a
    >przejeżdżający motocykl...

    Ty wez, Junaki zostaw w spokoju;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2009-09-23 15:04:15
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Magic"
    1. Pozwolenie na jazdę po buspasach z obowiązkiem ustąpienia
    > pierwszeństwa autobusowi - teraz robimy to nielegalnie zagrożenie kolizją
    > w korku.a przecież na zdrowy rozsądek autobusom nie przeszkadzamy za to
    > zmniejszamy

    Ustawodawca to Sejm RP nie policja. No i prosze o rozdzielenie zdrowego
    rozsadku od ustaw.

    ***2. Organizacja szkoleń dla motocyklistów na policyjnym torze - wg słów
    > TW coś takiego powoli się klaruje i może warto pokazać że jest
    > zainteresowanie, by sprawa zrobiła się cykliczna.

    Szkola to siem oni na trasie Legionowo - Marki znacznie ograniczajac
    mozliwosci swobodnego powinklowania poprzez zanizanie sredniej...

    *** 3. "nocne wyścigi" - może dałoby się coś takiego też ując w jakieś ramy
    > organizacyjne, zamknięta ulica, nadzór policyjny etc.

    He he to po co sie scigac jak jest nadzor i nie ma adrenalinki???
    nie tam zeby uczesniczyl - ja tam po nocach spiem.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 27. Data: 2009-09-23 15:11:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Magic"
    Dopoki badanie techniczne pojazdu bez obecnosci tegoz
    jest mozliwe juz "za flaszke" tak bedzie.

    "Pan ma tu robic kase a nie badania - to jest biznes"
    tako rzecze moj szef a wiadomo slowo szefa rzecz swieta...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 28. Data: 2009-09-23 16:03:16
    Od: n...@s...com

    On Wed, 23 Sep 2009 15:24:17 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Ale z kim się mamy pojednać ?

    Z policja, straza miejska, babciami na pasach
    Jest tyle grup do pojednan.

    > I po co ?

    W holdzie dla NIEGO.

    >W stanie jakiejś wojny jesteśmy ?

    tak! z ONYMI

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 29. Data: 2009-09-23 16:34:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Papiez umar.

    a czyj teraz?

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 30. Data: 2009-09-23 18:19:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:
    > przeciez to spotkanie z policją jest.
    > organem do pilnowania przestrzegania prawa, a nie organem decyzyjnym w
    > kontekście infrastruktury.

    Otóż to! Może J.E. Cezary Minister Grabarczyk kogoś by wysłał na tę
    debatę...?

    --

    pozdr
    pj