  • 11. Data: 2009-09-23 10:11:26
    Temat: Re: Zmory-motory
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > 2. Organizacja szkoleń dla motocyklistów na policyjnym torze - wg słów
    > TW coś takiego powoli się klaruje i może warto pokazać że jest
    > zainteresowanie, by sprawa zrobiła się cykliczna.

    pod tym sie podpisuje oboma kolami (tylko nie wiem czy to sprawa dla TW
    czy moze dla Marlboro bardziej), reszta wg mnie nierealna, a na codzien
    to Policja wg moich doswiadczen nie czepia sie nas o pare drobiazgow o
    ktore by mogla.
    Tyle ze nie moze tego publicznie powiedziec, bo oni sa od przestrzegania
    prawa.

    A projekty obywatelskie to piomay juz cwiczyl, bez skutku o ile
    pamietam. Chociaz moze to wina bardzo medialnego, ale wg mnie
    pozbawionego przebicia i woli przebijania sie "advocatus diaboli"
    (wszyscy pamietaja o kogo chodzi, prawda ?)

    KJ

  • 12. Data: 2009-09-23 10:48:54
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ręce opadają. Dzisiejsza polityka.
    > http://www.polityka.pl/zmory-motory/Lead33,933,30264
    0,18/

    typowy dziennikarski nagonkowy bełkot - użycie słowa motocyklista na
    opisanie jedynie części niespełna rozumu właścicieli ścigaczy,
    generalizowanie, swoim tonem ten artykuł bardziej pasuje do 'fucktu' niż do
    'polityki' ale widać i na dziennikarstwo przyszedł kryzys,
    brat

    Ps przypomina mi to nagonkę na sterydy i wrzucanie wszystkich odżywek do
    jednego worka - głupi naród przeczyta to i kupi, traktując wszystkie odżywki
    jako 'sterydy' :/

  • 13. Data: 2009-09-23 11:12:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Etam. Zwykły artykuł napisany przez osobę postronną, więc w sumie mówiący
    > nam jak jesteśmy postrzegani. Ja sam bym niektórych kolegów ze zbyt
    > głośnymi wydechami ucywilizował, bo po prostu nadmiernie hałasują, a to
    > przyjemne nie jest.

    A tuningowanych akustycznie aut nie slyszysz? Drechy dorywaja sie do
    wszystkiego lecz sranie na klate tytulem tegoz calemu srodowisku to zwykla
    dziecinada. Dopoki badanie techniczne pojazdu bez obecnosci tegoz jest
    mozliwe juz "za flaszke" tak bedzie.

    > Natomiast ciekawe jest to:
    >
    > "W piątek 2 października o godzinie 17.00 w siedzibie POLITYKI (ul.
    > Słupecka 6, Warszawa) odbędzie się debata pomiędzy przedstawicielami
    > środowiska motocyklistów a policją. To będzie pierwsze tak duże spotkanie
    > obu środowisk, na którym postarają się wspólnie omówić problemy oraz
    > sposoby ich rozwiązania. Zapraszamy do udziału!"
    >
    > Można by się wybrać, ale najpierw przemyśleć co ma się do powiedzenia.

    Co mozna powiedziec komus kto bredzi, tendencyjnie zongluje statystykami i
    debilnie generalizuje? Ze to robi i nie jest pierwszy, kropka. Poza sama,
    nudna juz, konstatacja korzysc dla kogokolwiek zadna.
    Chyba ze masz pomysl jak pokazac idiotyzm samego sposobu postawienia
    "problemu".

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-09-23 11:28:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > i co bys tam powiedział?

    ja bym sie przedstawil i powiedzial cos o sobie i kolegach i w ogole

    w sumie to ja niesmialy jestem, ale nadrabiam inteligiencjom

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-09-23 11:38:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ja bym sie przedstawil i powiedzial cos o sobie i kolegach i w ogole
    >
    > w sumie to ja niesmialy jestem, ale nadrabiam inteligiencjom

    o, to jedź tam. nagraj filmik i zrób nam z tego avi w zwojach po
    japońsku. dobra?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 16. Data: 2009-09-23 11:55:59
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > A tuningowanych akustycznie aut nie slyszysz?

    A tam jest coś o tuningowanych autach ? Bo ja się odnoszę tylko do tego
    co napisano o nas, a nie Murzynach czy problemie eutanazji w Wielkiej
    Brytanii.

    > Drechy dorywaja sie do
    > wszystkiego lecz sranie na klate tytulem tegoz calemu srodowisku to
    > zwykla dziecinada. Dopoki badanie techniczne pojazdu bez obecnosci tegoz
    > jest mozliwe juz "za flaszke" tak bedzie.

    Ale Ty chcesz czy nie chcesz bym polemizował z faktami ? ;)

> [...]
    > sama, nudna juz, konstatacja korzysc dla kogokolwiek zadna.
    > Chyba ze masz pomysl jak pokazac idiotyzm samego sposobu postawienia

    No i to właśnie chodzi - żeby coś zaproponować. Jak to mówią "wszyscy
    ludzie wiedzą wszystko" więc może i takiego pomysła da się wygenerować.
    Jak mamy kogokolwiek przekonać do swoich racji skoro sami nie potrafimy
    ich dokładnie określić i nazwać ? Jako przyszły absolwent politologii
    mógłbys w temacie sporo wnieść :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-09-23 12:15:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > A tam jest coś o tuningowanych autach ? Bo ja się odnoszę tylko do tego co
    > napisano o nas, a nie Murzynach czy problemie eutanazji w Wielkiej
    > Brytanii.

    Holandii, eutanazji to w Holandii. A mozna jeszcze mowic "Murzyn" czy juz
    nie?

    > Ale Ty chcesz czy nie chcesz bym polemizował z faktami ? ;)

    Wystarczy jak sie walniesz na cyce. TIA, see'ya ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-09-23 12:25:17
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > pod tym sie podpisuje oboma kolami (tylko nie wiem czy to sprawa dla TW
    > czy moze dla Marlboro bardziej), reszta wg mnie nierealna,

    Marzycielom wstep wzbroniony? Niech se tam marzom.

    > a na codzien to Policja wg moich doswiadczen nie czepia sie nas o pare
    > drobiazgow o ktore by mogla.
    > Tyle ze nie moze tego publicznie powiedziec, bo oni sa od przestrzegania
    > prawa.

    ... a nie szykanowania.

> [...]
    > Chociaz moze to wina bardzo medialnego, ale wg mnie pozbawionego przebicia
    > i woli przebijania sie "advocatus diaboli" (wszyscy pamietaja o kogo

    Tego co Pijomaj jest nim na "Ty"? Zapomnij, on juz ma lepszych kumpli i
    zapomnial.

    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2009-09-23 12:35:41
    Od: n...@s...com

    On Wed, 23 Sep 2009 11:16:29 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >ROTFL Ty to na poważnie ?

    Tak.

    pozdr
    newrom <><
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 20. Data: 2009-09-23 13:05:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Magic wrote:

> [...]
    > mówiący nam jak jesteśmy postrzegani. Ja sam bym niektórych kolegów
    > ze zbyt głośnymi wydechami ucywilizował, bo po prostu nadmiernie

    Ja bym tak zaproponował rozbicie namiotu przy którejś z większych
    warszawskich ulic, no, niech tam - 200 metrów od tej ulicy, przespanie
    nocki i pójście na 7 rano do roboty...

    Się można przekonać czy to tylko kwestia "kolegów z głośnymi
    wydechami", czy też wystarczy zwykły, o 1 w nocy.
    Z tej odległości samochody robią pomijalny, znośny szum, a
    przejeżdżający motocykl...

    --
    Pozdro
    Massai