    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmieniająca się składka OC
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 28 Feb 2019 16:59:49 GMT

    > "Uczciwa kalkulacja"? Przypomina mi to poroniony pomysł kogoś z
    > Radia Maryja w latach '90, aby na metce z ceną w sklepie był podany
    > koszt zakupu danego towaru, marża nie mogła być wyższa niż 30%.

    Tak uczciwa kalkulacja. Byłaby uczciwa gdyby np było wiadomo z czego
    wynika cena.
    Ale pnie przejmuj sie Liwiusz, spoleczenstwo dorośnie do takich
    oczekiwań.
    Własnie niedawno wywalczono to ze jak bank odmawia ci kredytu to nie moze
    powiedziec nie bo nie, musi pokazac dlaczego wyszło mu tak a nie inaczej.
    Nadal nie musi pokazac wszystkeigo ale duzo wiecej niz jeszcze jakis czas
    temu.
    Z cenami ubezpieczen tez do tego dojdziemy.

    > Uczciwą kalkulację miałeś jak kupowałeś ubezpieczenie, skoro ją
    > wybrałeś. A ceny tego typu usług mogą się wahać, to zrozumiałe.
    > Zresztą niewiadomo nawet, czy tamtą cenę miałeś dobrze wyliczoną
    > (ktoś mógł nie dać zniżek handlowych, które teraz zostały policzone,
    > mogłeś się załapać na dodatkową zniżkę, bo już jedno ubezpieczenie
    > masz itp. itd.).

    Sroty pierdody :)))
    Wszystko rozumiem, ale to nie ta skala...
    Zreszta ubezpieczenie liczyła ta sama osoba, TU było to samo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain