  • 1. Data: 2011-03-13 18:45:39
    Temat: Zmieniać na letnie czy jeszcze poczekać ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Coraz cieplej i pojawia się ten dylemat.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2011-03-13 18:50:25
    Temat: Re: Zmieniać na letnie czy jeszcze poczekać ?
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-13 18:45, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Coraz cieplej i pojawia się ten dylemat.
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    zmień albo poczekaj:)

  • 3. Data: 2011-03-13 19:49:22
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 13-03-2011 18:45, WW pisze:

    > Coraz cieplej i pojawia się ten dylemat.

    Ja dziś zmieniłem.

    M.

  • 4. Data: 2011-03-13 19:50:53
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-13 18:45, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Coraz cieplej i pojawia się ten dylemat.

    BTW: w jakiej cenie w tym roku jest w Waszych okolicach wymiana gum? Bo
    trzeba będzie zacząć oszczędzać ;-)
    pwz

  • 5. Data: 2011-03-13 21:35:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    WW napisał(a):
    > Coraz cieplej i pojawia się ten dylemat.
    Zapodaj sobie całoroczne, jednego zajebistego dylematu mniej.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-03-13 22:02:07
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    Jak kupujesz nowe to się pospiesz, idą w górę jak cukier..

    S.

  • 7. Data: 2011-03-13 22:23:08
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-03-13 22:02, Sahim pisze:
    > Jak kupujesz nowe to się pospiesz, idą w górę jak cukier..
    >
    > S.

    bo ja wiem, później będzie "sypneło bardziej śniegiem-> czy dam radę na
    całorocznych? Jechać nie jechać;)
    Ja to nie mam problemów przychodzi papier z centrali że trzeba jechać na
    wymianę to jadę. I napiszę że czasem chłopaki się pospieszą a czasem
    trochę spóźnią z wymianą. Ale jakoś żyje, imho jak ktoś nie ma jakieś
    mega trasy to w mieście da się żyć.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 8. Data: 2011-03-13 23:04:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 18:45:39 +0100, WW wrote:
    >Coraz cieplej i pojawia się ten dylemat.

    Poczekaj do srody.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-13 23:06:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 22:23:08 +0100, Marcin Jan wrote:

    >bo ja wiem, później będzie "sypneło bardziej śniegiem-> czy dam radę na
    >całorocznych? Jechać nie jechać;)

    Ale za to jak sie czlowiek cieszy jak sypnie, i jest jedynym ktory
    jedzie bez problemow :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-03-18 17:39:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 23:04:40 +0100, J.F. wrote:

    >Poczekaj do srody.

    No i w niedziele zapowiadali na czwartek .. a za oknem wlasnie snieg
    sypie :-)

    J.