  • 31. Data: 2014-01-02 21:35:46
    Temat: Re: Zmiany w badaniach technicznych
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 16:04, Ergie pisze:
    /..../
    > Ja też chcę. I choć wiem, że wszystkich oszustw w ten sposób nie da się
    > wyeliminować (bo ktoś może co roku cofać przebieg o kilka tysięcy tuż
    > przed przeglądem) to jednak znacznie ukróci to praktykę,

    http://blog.otomoto.pl/korekta-licznika-nie-chcem-al
    e-muszem/

  • 32. Data: 2014-01-03 09:23:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > A raportować przebieg będziesz ?

    Komu? Diagnosta sobie sam odczyta a potencjalny kupujący sprawdzi w bazie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 33. Data: 2014-01-03 12:11:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Komu? Diagnosta sobie sam odczyta a potencjalny kupujący sprawdzi w bazie.

    Nam :-)

  • 34. Data: 2014-01-03 12:31:35
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-01-02 15:05, John Kołalsky pisze:

    > Do tego nie potrzeba centralnej ewidencji. Poza tym aktualny właściciel
    > może sobie nie życzyć by ktoś kontrolował przebieg jego prywatnego
    > samochodu (prywatnego, prawda?).

    Większość obywateli też nie życzy sobie żeby jego samochód był muskany
    falami radaru, a jednak policja ma gdzieś takie życzenia. Więc twój
    argument jest do niczego.

  • 35. Data: 2014-01-03 12:31:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Nam :-)

    Kto jeszcze należy do tych "nam"?

    Jeśli Cię to uszczęśliwi to proszę: obecnie 76tys i 210tys mnie z tego
    powodu nic nie ubędzie, a przynajmniej Ty będziesz szczęśliwszy :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 36. Data: 2014-01-03 12:59:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-03 12:31, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli Cię to uszczęśliwi to proszę: obecnie 76tys i 210tys mnie z tego
    > powodu nic nie ubędzie, a przynajmniej Ty będziesz szczęśliwszy :-)

    To proszę mi zapakować tego, co ma 76 tys.

    210 to chyba największy przebieg w Polsce.
    ;)

    --
    MN

  • 37. Data: 2014-01-03 13:02:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 03 Jan 2014 12:59:01 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >210 to chyba największy przebieg w Polsce.
    >;)

    Eee tam, ja mam ponad 240 tys. i ponad 400 tys. :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2014-01-03 13:09:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Większość obywateli też nie życzy sobie żeby jego samochód był muskany
    > falami radaru, a jednak policja ma gdzieś takie życzenia. Więc twój
    > argument jest do niczego.

    Argument jak argument. Ktoś po prostu jest silniejszy i pozwala sobie na
    ignorowanie cudzych praw. Ostatnio w tym wypadku co to 6 osób nad
    policjantem silniejszy był samochód. Wynika coś z tego dla wartości
    argumentu ?

  • 39. Data: 2014-01-03 13:09:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Eee tam, ja mam ponad 240 tys. i ponad 400 tys. :)

    Jak Ci nie wstyd jezdzic takimi zajezdzonymi pasciami ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2014-01-03 13:13:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Kto jeszcze należy do tych "nam"?

    No tym co na 4-ech siedzimy i ciećwimy tutaj. Inni mają to w nosie i jak
    będą musieli to przecież nie pójdą na barykady tylko pokornie zeznają.

    > Jeśli Cię to uszczęśliwi to proszę: obecnie 76tys i 210tys mnie z tego
    > powodu nic nie ubędzie, a przynajmniej Ty będziesz szczęśliwszy :-)

    A teraz pomyśl czy każdy właściciel zechce tak raportować jak Ty. Bo jeśli
    nie i go nie przekonasz to będziesz musiał użyć siły. Jak użyjesz siły to
    może też jej użyje w stosunku do Ciebie bo czemu nie, jego wola tak samo
    ważna jak twoja.