  • Data: 2014-01-02 19:20:35
    Temat: Re: Zmiany w badaniach technicznych
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.01.2014 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał/a:

    > No i o tym mowa.

    No to ja nic nie raportuje, ja wykonuje badanie techniczne. Ale nie wiem
    czy diagnosta zagladajac do podwozia i zawieszenia nie narusza prywatnosci
    mojego samochodu.

    > To i moja deska Cię interesuje ?

    A w dupie mam twoja deske. Ewentualnie moglaby mnie zainteresowac gdybys
    sprzedawal fure ktora jezdzil twoj wuj do kosciola a ja bym byl zainteresowany
    kupnem.

    > Narusza prywatność osób poruszających się tym samochodem. Pytałeś je o to ?

    Johnu, czas sie leczyc na nogi bo na glowe to juz za pozno...

    Nawet jeszcze nie wiesz w jaki sposob bedzie mozna to sprawdzic a juz
    pieprzysz glupoty. W GB na ten przyklad mozna sprawdzic podajac numer
    rejestracyjny + numer dowodu rejestracyjnego lub zaswiadczenia z badania.
    Poki tego komus nie udostepnisz mozesz spac spokojnie, tylko pamietaj
    zeby zarzucac koc na deske zeby ktos czasem przebiegu nie odczytal.

    --
    Artur
    ZZR 1200