  • 31. Data: 2004-09-01 11:54:19
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Marek Moskal napisał(a):

    > "[...] PLACOWKA EDUKACYJNA [...]"

    > Juz wiesz dlaczego ich nie stac?

    IMHO to nie jest EDUKACJA ino to jest DEGRADACJA...

    Swoja droga gdyby z takim zaangazowaniem z jakim tu garduje
    zabral sie za 'wyzebranie' funduszy na internet dla tej placowki
    "Edukacyjnej" to pewnie nie bylo by tej dyskusji. Krotko mowiac:
    Jezeli jakiejs Placowki Edukacyjnej nie stac na iDSL-a to trzeba
    sie zastanowic nad tym czy aby jej istnienie ma sens.

    j.

  • 32. Data: 2004-09-01 11:54:59
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Marek Moskal wrote:

    > "[...] PLACOWKA EDUKACYJNA [...]"
    >
    > Juz wiesz dlaczego ich nie stac?

    mozna otworzyc wartszaty szkolne jakies mechaniczne i spawac i ciac
    zelastwo to szkola zarobi na iDSL :P

    --
    VoMi7

  • 33. Data: 2004-09-01 12:35:33
    Od: Bartek Golenko <b...@d...caton.com.pl>

    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:
    > "Edukacyjnej" to pewnie nie bylo by tej dyskusji. Krotko mowiac:
    > Jezeli jakiejs Placowki Edukacyjnej nie stac na iDSL-a to trzeba
    > sie zastanowic nad tym czy aby jej istnienie ma sens.

    Tak, tak. W pelni popieram! Zamknijmy 90% szkol! Co sie beda dzieci
    niepotrzebnie stresowac...

    Ehh...

    --
    Bartlomiej Golenko
    W korespondencji prywatnej nie odpowiadam osobom uzywajacym spamtrapow.

  • 34. Data: 2004-09-01 12:36:57
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Bartek Golenko wrote:

    > Tak, tak. W pelni popieram! Zamknijmy 90% szkol! Co sie beda dzieci
    > niepotrzebnie stresowac...

    z tego co wiem dzisiaj mialobyc jakies spotkanie TPSA z MEN w sprawie
    dostepu do internetu w szkolach.

    --
    VoMi7

  • 35. Data: 2004-09-01 13:31:33
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Gilder <g...@u...to.interia.wytnij.pl.to.tez> wrote:
    > Jak kogoś nie stać to niech nie kupuje, przecież nikt nikogo nie
    > zmusza do korzystania z netu.

    Pewnie, zamiast dac 50 dzieciakom w szkole jako-taki dostep do Internetu,
    lepiej nie dac go wcale, przeciez nikt nie zmusza dzieci do oswajania sie z
    nowymi technologiami.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 36. Data: 2004-09-01 13:40:11
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    VoMi7 napisał(a):

    > z tego co wiem dzisiaj mialobyc jakies spotkanie TPSA z MEN w sprawie
    > dostepu do internetu w szkolach.

    Wlasnie chodzi o rozwiazania systemowe, ktore MEN negocjuje z
    operatorami a nie o cwaniactwo i kombinatoryke w poszczegolnych
    placowkach, zeby za malo miec duzo.

    j.

  • 37. Data: 2004-09-01 13:41:04
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Przemyslaw Popielarski napisał(a):

    > Pewnie, zamiast dac 50 dzieciakom w szkole jako-taki dostep do Internetu,
    > lepiej nie dac go wcale, przeciez nikt nie zmusza dzieci do oswajania sie z
    > nowymi technologiami.

    Zeby ich w tych szkolach chodziaz obslugi googla uczyli... Niestety
    nie robia tego.

    j.

  • 38. Data: 2004-09-01 15:16:37
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    iac.irc.pl> wrote:

    > Zeby ich w tych szkolach chodziaz obslugi googla uczyli... Niestety
    > nie robia tego.

    Być może nauczyciele, którzy tam pracują, nie zdążyli się na czas oswoić
    się z nowymi technologiami?

    --
    *[ ŁT ]*

  • 39. Data: 2004-09-01 15:42:55
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 15:16:37 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski
    <l...@t...net> wrote:

    >Być może nauczyciele, którzy tam pracują, nie zdążyli się na czas oswoić
    >się z nowymi technologiami?

    Zapomniales jeszcze ze sa tacy nauczyciele ktorzy nie chca sie oswoic
    z nowymi technologiami. Niestety jest takich sporo.

    --
    Wiesiek

  • 40. Data: 2004-09-01 15:45:32
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On 1 Sep 2004 15:40:11 +0200, januszek
    iac.irc.pl> wrote:

    >Wlasnie chodzi o rozwiazania systemowe, ktore MEN negocjuje z
    >operatorami a nie o cwaniactwo i kombinatoryke w poszczegolnych
    >placowkach, zeby za malo miec duzo.
    Niestety prawda jest inna i zawsze w gre wchodza pieniadze.
    Wystarczy odpowiednio "posmarowac" i kto ci sie rzuci ??
    Sprawa pewnie wyjdzie po X latach, ale .... winni tej sprawy nigdy nie
    zostana ukarani. A dzieci dziecmi. Beda narzekac.
    W koncu nie kazda szkola ma super sprzet, a i czesto wiedza
    "informatykow" jest wielka i sprowadza sie do elementarnych podstaw.

    --
    Wiesiek