  • Data: 2004-09-06 09:46:57
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > U mnie (lata temu) wygladalo to w ten sposob, ze po 15 minutach lekcji
    > glowna atrakcja dnia byly czaterie i inne pierdoly. Nauczyciele mieli to
    > gdzies .... I czego taki "mlody adept informatyki" ma wyniesc ze szkoly ?

    A u mnie w 2LO w Gdynii w czasach, kiedy w Polsce popularniejsze
    od Internetu były BBS-y i nikt nie słyszał o "czatach" aby dostać się
    w ogóle do szkoły, do klasy "F" :-) ogólniaka trzeba było napisać program.
    W pierwszej klasie był głównie Pascal. Poza tym Windows 3, Novell
    (nawet mimowolnie, bo szkolna sieć na tym chodziła) i oprogramowanie
    biurowe. Potem doszły inne sieci, Internet... Widać są duże rozbieżności
    w systemie edukacji, ale każdy sam wybiera do jakiej szkoły chce iść.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]