    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
    Date: Wed, 04 Mar 2009 09:43:47 +0100

    On Tue, 3 Mar 2009 22:23:53 +0000 (UTC), "koosior"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Dzięki za info.
    >Czyli bedzie zawyzał bo mam licznik elektroniczny i bierze predkosc z zebatki
    >zdawczej.Czyli pozostaje zostawic oryginał

    elektroniczny cyfrowy, czy elektroniczny analogowy (w sensie ze ze
    wskazowka)?
    Jesli to drugie to mozesz sobie markerem przeskalowac (pewnie by sie
    tez dalo wydrukowac nowa tarcze). Jesli ten pierwszy to za pare
    zlotych kupic licznik rowerowy i podpiac go pod przednie kolo :)
    Znaczy niema sie zniechecac do zmiany przelozen, jesli maja one sens.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)