-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
Date: Wed, 28 Mar 2018 20:31:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <p9gn2a$hgk$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
<9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
<p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
<p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
<p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
<p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
<p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
<p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
<p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
<p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
<p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl> <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
<p9dsui$qt0$1@node1.news.atman.pl> <p9e2tn$129$1@node1.news.atman.pl>
<p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1522261898 17940 89.69.207.111 (28 Mar 2018 18:31:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2018 18:31:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627618
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-03-28 o 18:48, Cavallino pisze:
>
> Algorytm.
> I to on powoduje objawy o których pisałeś.
Sęk w tym, że badając auto na hamowni nie bada się algorytmów każdego
podzespołu oddzielnie lecz mierzy się to co występuje na kołach. Tak
więc algorytm jakikolwiek ma się nijak bo liczy się całość systemu.
Wykres hipotetycznie jest najważniejszy.
A'propos obserwacji. Z uwagi na niniejszą dyskusję zacząłem uważnie
rejestrować zachowanie się auta. No i obserwacja z dziś. Jechałem na
ostatnim biegu, obroty rzędu 2000 (ok 120km/h). Wciskam gaz do dechy
(ale bez kickoutu) przy wyprzedzaniu, auto rwie do przodu, po czym
sekundę później skrzynia wrzuca niższy bieg (=wysokie obroty - nie wiem
jakie, nie patrzałem), czuć wyraźnie spadek przyspieszenia (odczuwalny
jak efekt przyhamowania), chwilę potem znów wskakuje poprzedni najwyższy
bieg (=niższe obroty) a przyspieszenie rośnie.
Wniosek dla mnie z tego jest taki - KM nic nie znaczą w moim aucie.
Przyspieszenie jest tam, gdzie jest najwyższy moment obrotowy a moc w KM
jest o 30% niższa. Nie wiem jak się mają do tego naukowe teorie mówiące
coś innego...
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.18 20:44 Cavallino
- 28.03.18 21:53 Marek S
- 28.03.18 22:38 Cavallino
- 29.03.18 23:07 Marek S
- 29.03.18 23:18 Cavallino
- 31.03.18 17:39 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=