-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
Date: Tue, 27 Mar 2018 18:53:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <p9dsui$qt0$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<5aa950e6$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
<p8c5ia$scq$1@node2.news.atman.pl>
<i...@4...net>
<p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
<9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
<p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
<p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
<p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
<p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
<p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
<p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
<p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
<p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
<p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl> <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1522169618 27552 77.65.86.42 (27 Mar 2018 16:53:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2018 16:53:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180327-0, 27.03.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627495
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26-03-2018 o 21:17, Marek S pisze:
> W dniu 2018-03-25 o 19:25, Cavallino pisze:
>
>>
>> Ale przystaje przyrastać, bo turbina i tak już dmucha od dawna na full.
>> A silnik już więcej z siebie wykrzesać nie może, o ile nie jest to
>> silnik od F1
>
> Ja nie mam silnika F1 ale tak nie jest. Sprężanie ma jakiś złożony
> algorytm. Gdy depniesz, to sterownik na krótką chwilę "otwiera" na maxa
> kierownicę spalin. Pewnie po to by szybciej turbinę rozpędzić. Potem
> natomiast reguluje stany pośrednie zapewne stabilizując doładowanie w
> zależności od czegoś tam.
Ale mówisz o std, czy o Twoim sofcie?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.18 20:35 Marek S
- 27.03.18 21:50 Shrek
- 28.03.18 18:48 Cavallino
- 28.03.18 20:31 Marek S
- 28.03.18 20:44 Cavallino
- 28.03.18 21:53 Marek S
- 28.03.18 22:38 Cavallino
- 29.03.18 23:07 Marek S
- 29.03.18 23:18 Cavallino
- 31.03.18 17:39 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=