eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZmiana silnika z 4t na 2tRe: Zmiana silnika z 4t na 2t
  • Data: 2015-07-06 12:48:47
    Temat: Re: Zmiana silnika z 4t na 2t
    Od: Tmek <t...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-07-05 o 21:31, Mateusz NSR pisze:
    > Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc
    > wsadzić silnik d50b0? I jaki koszt tego? Pozdrawiam
    >

    O ile oba wystepowaly w wersji 2t i 4t to mozna przyjac ze mocowanie
    maja podobne.

    Wiec pozostaje to czym sie rozni. Silnik z osprzetem, czyli gaznik, moze
    airbox, wydech, linki, roznice w elektryce - conajmniej inny modul,
    przerobka innych roznic w elektryce, moga byc linki innej dlugosci,
    kwestia oleju do paliwa, czy jest oddzielny zbiornik pompka (elektryczna
    mechaniczna) czy mieszanie w baku, moze inne dzwignie.

    Poza tym inne pierdoly ktorych z poczatku nie widac a pozniej wychodza i
    zabieraja najwiecej czasu w takim rzezbieniu.

    Najprosciej jakbys mial calosc w wersji 2t i drugi 4t. Wtedy mozna to
    pozamieniac w sensownym czasie i kosztach.


    Tmek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.07.15 20:42 Arni

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: