  • 11. Data: 2015-05-09 22:42:02
    Temat: Re: Zmiana nazwy wezlow A4
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-09 o 14:09, Shrek pisze:

    > Oni przeginają albo w jedną albo w drugą.
    >
    > Węzeł po Żyrardowem nosi dumną nazwe Wiskitki. Podczas gdy węzły
    > Ciechanów i Łomża są oddalone od wspomnianych miast o dziesiątki
    > kilometrów - bliżej 50 niż 10.

    Z tej autostradki jest też zjazd na Borzęcin. To nikomu nie znana
    wioska, do której od A2 prowadzi taka droga takiej jakości że nie radzę
    tam wjeżdżać.

  • 12. Data: 2015-05-09 22:50:39
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-09 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    a-nazwy-beda-zmiany

    (...)

    > To jest tylko w połowie pozytywna informacja.
    > Druga jej czesc powinna bowiem stanowić notatka o wypierdzieleniu na zbity
    > pysk wszystkich tych dyrektorów, izynierów etc. ktorzy przez 7 lat
    > negatywnie opiniowali te zmiany.
    > Banda biurokratycznych oszołomów. Juz samo to ze zrobili taka głupote to
    > powód do zwolnienia.
    > Ale dodatkowo brak reakcji na krytyke przez 7 lat to powinien byc wilczy
    > bilet do pracy w takim miejscu. Zenada.

    A odległość też poprawili. Z tego co pamiętam to od tablicy do zjazdu
    jest niewiele ponad kilometr, a nie 3000 m jak podaje tablica.

  • 13. Data: 2015-05-10 20:10:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > i Łomża są oddalone od wspomnianych miast o dziesiątki kilometrów - bliżej

    Z tymi nazwami to był juz problem w 1410 roku.

    https://youtu.be/pJhBNpaysZk?t=3m28s

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2015-05-10 20:17:46
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-09 o 09:11, J.F. pisze:

> [...]
    > Południe, Ruda Śląska. Do końca maja nowe nazwy otrzyma 14 węzłów przy
    > śląskim odcinku A4 oraz trasy ekspresowej S1.

    a jak chcesz wiedzieć ile zapłacisz za A4 Wrocław-Katowice, to nadal
    musisz wiedzieć że zjeżdżasz w jakimś Grajkowie, a nie na Brzeg...
    no i gdzie te Karwiany? :) kojarzą mi się jedynie dzięki bramkom, a o
    ile mnie pamięć nie myli to zjazd Wrocław Wschód...

    Łukasz

  • 15. Data: 2015-05-11 09:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    a-nazwy-beda-zmiany-na-a4-a-co-z-dts.html

    >a jak chcesz wiedzieć ile zapłacisz za A4 Wrocław-Katowice, to nadal
    >musisz wiedzieć że zjeżdżasz w jakimś Grajkowie, a nie na Brzeg...

    Wszystko w swoim czasie, chyba ze znow zepsuja zamiast poprawic.
    Ale zawsze mozna napisac Komorowskiemu dlaczego sie na niego nie
    glosowalo i co Partia moze do wyborow poprawic :-)

    >no i gdzie te Karwiany? :) kojarzą mi się jedynie dzięki bramkom, a o
    >ile mnie pamięć nie myli to zjazd Wrocław Wschód...

    Karwiany to najblizsza wies bramek.
    To sa bramki na srodku autostrady, wezel Wroclaw-Wschod ma wlasne
    bramki - oczywiscie nazywaja sie "SPO Krajkow".

    J.

  • 16. Data: 2015-05-11 10:42:33
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > d?ugo. A nazewnictwo w?z??w stanowi?o dla kierowc?w nie lada zagadk?,
    > kt?rej zbyt p?ne rozwik?anie mog?o si? sko?czy? nadrobieniem
    > kilometr?w. Bo je?li jad?cy od Katowic niezorientowany kierowca
    > poniewczasie odkry?, ?e zjazd do Zabrza kryje si? pod szyldem
    > Wsp?lna (z ulic? o takiej w?a?nie nazwie krzy?uje si? tu A4), to
    > nast?pn? szans? do opuszczenia autostrady mia? dopiero w gliwickiej
    > So?nicy."
    >
    > No cud normalnie. Jeszcze troche i zniknie moja ulubiona Lubawka.
    > Co sie stalo - bronkobus zabladzil, czy sam minister transportu nie

    fajnie.... a metropolia Gorzyczki na A1 dalej wisi po całej Polsce.....

    pozdrawiamM