  • 1. Data: 2014-03-22 19:39:39
    Temat: Zmiana karty graficznej
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Chciałbym wymienić moją leciwą kartę graficzną HD 3870 na jakąś
    mocniejszą niezbyt dużym kosztem - być może uda mi się ją sprzedać za
    około 100 zł. Co byście mi polecili? Maksymalnie mogę dołożyć 200 zł.

  • 2. Data: 2014-03-22 23:35:55
    Temat: Re: Zmiana karty graficznej
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Co byście mi polecili? Maksymalnie mogę dołożyć 200 zł.

    Od 329 zł można dostać Radeona 7770 - świetna karta w tym przedziale cenowym

  • 3. Data: 2014-04-02 07:14:21
    Od: ZS <a...@w...pl>

    a za 500-600zł gtx660 czy coś innego?