eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechanikówRe: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • X-Received: by 2002:a25:3b83:: with SMTP id i125mr3675yba.1.1544737765583; Thu, 13
    Dec 2018 13:49:25 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:3b83:: with SMTP id i125mr3675yba.1.1544737765583; Thu, 13
    Dec 2018 13:49:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!fee
    der6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.co
    m!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no137229qtk.0!news-out.go
    ogle.com!h3ni63qtk.1!nntp.google.com!v55no137218qtk.0!postnews.google.com!glegr
    oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Dec 2018 13:49:25 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <puuht0$870$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <pupfms$q6s$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <puru0q$r2j$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <purvuj$sqh$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <puuht0$870$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 13 Dec 2018 21:49:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 34
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645941
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 13 grudnia 2018 15:10:57 UTC-6 użytkownik Marek S napisał:
    > W dniu 2018-12-12 o 23:25, s...@g...com pisze:
    > > Tu wplyw turbiny jako takiej jest o tyle istotny o ile istotna jest
    > > jej geometria. Nie to jak i czy dziala tylko to jak powietrze
    > > cyrkuluje. Jak ja odlaczysz albo wyjmiesz to nie to samo co jej
    > > obecnosc kiedy sie kreci bez obciazenia.
    >
    > Nie rozumiem? Przecież turbina nie jest od zawirowywania powietrza. Od
    > tego są klapy wirowe, które są za turbiną, za ogromnym intercoolerem,
    > który zniweczyłby wszelkie ewentualne zawirowania niby to wnoszone przez
    > turbinę celowo, za długimi i giętymi kanałami łączącymi to wszystko.
    > Jakby pomierzyć długość tych kanałów od turbiny do końca dolotu, to może
    > z półtora metra (lub więcej) slalomami się uzbiera. Jak niby turbina
    > miałaby zawirowywać w czymś takim powietrze?
    >
    >
    >

    Ale calosc jest projektowana jako calosc. Jak wypniesz turbine albo ja zatrzymasz to
    powietrze za nia uklada sie inaczej. I w efekcie to co tam wymaga odpowiedniego
    przeplywu juz nie dziala jak powinno.

    Dlatego czasem zdjecie tlumika zmniejsza osiagi. Nieczeste ale jednak na tyle
    popularne ze sporo ludzi sie zdziwilo :)
    A wydawalo by sie ze tlumik bedacy juz za silnikiem tylko utrudnia a jednak nie.

    Te uklady to dosyc skomplikowane czasem sa...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: