eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 23 Sep 2010 09:19:08 +0200
    From: krzysiek82 <g...@m...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    References: <4c8f8cc7$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c907f93$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c90820e$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@s...googlegroups.com>
    <4c91d7c9$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6smb0$3e7$1@inews.gazeta.pl>
    <4c91ddba$0$27024$65785112@news.neostrada.pl> <i7b0kb$i7l$1@news.onet.pl>
    <4c99ba29$0$22796$65785112@news.neostrada.pl> <i7dgml$dg2$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i7dgml$dg2$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <4c9aff88$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.197.186
    X-Trace: 1285226376 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27029 83.15.197.186:49544
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312284
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-22 20:08, Plumpi pisze:
    > Gdyby nie miała ta blacha zabezpieczenia w postaci warstwy cynku to już
    > po roku od sprzedaży wpierniczała by ją rdza.

    nie mam na myśli ocynku a np fluidol.

    > Cinkusie wbrew temu co piszesz od zawsze miały blachy ocynkowane i
    > dlatego spotkanie kilkunastoletniego cieniasa bez rdzy nie jest niczym
    > nadzwyczajnym.

    przepraszam gdzie mogę taki egzemplarz trafić? przejechałem już cała
    polskę w poszukiwaniu takiego egzemplarza już nawet kolor nie miał dla
    mnie znaczenia, nawet egzemplarze od naszych zachodnich sąsiadów już są
    zaatakowane przez rudą.

    > Cieniasy rdzewieją tylko wtedy, kiedy były "bite" i spawane oraz wtedy,

    egzemplarz który mam nigdy nie był bity a jednak rdza była.

    > kiedy właściel poskąpił na chalapacze montowane zaraz za kołami, bo
    > wtedy pryskalące z kół błoto (piach) niszczyły warstwę lakieru i ocynku
    > na podłodze oraz na progach i błotnikach.

    to częściowo prawda, ale jak wytłumaczyć rdzę w podłużnicach?

    > Powiem jeszcze więcej. Cieniasy nie dość, że miały pełny ocynk to
    > jeszcze dodatkowo profile wewnętrzne były malowane.

    podkładem tylko, bo ja wewnątrz podłużnic oprócz rdzy znalazłem szarą
    farbę podkładową.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: