eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Date: Wed, 22 Sep 2010 20:08:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i7dgml$dg2$1@news.onet.pl>
    References: <4c8f8cc7$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c907f93$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c90820e$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@s...googlegroups.com>
    <4c91d7c9$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6smb0$3e7$1@inews.gazeta.pl>
    <4c91ddba$0$27024$65785112@news.neostrada.pl> <i7b0kb$i7l$1@news.onet.pl>
    <4c99ba29$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285178901 13826 89.76.36.56 (22 Sep 2010 18:08:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Sep 2010 18:08:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312205
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4c99ba29$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...

    >> Oj, tutaj to się mylisz.

    > sprawdzałem centymetr po centymetrze wszystkie profile zamknięte, wszędzie
    > zero jakiegokolwiek zabezpieczania, jedynie rdza na początkach i końcach
    > podłużnic po środku o dziwo zdrowa blacha mimo braku zabezpieczenia a
    > progi całe zjedzone.

    Gdyby nie miała ta blacha zabezpieczenia w postaci warstwy cynku to już po
    roku od sprzedaży wpierniczała by ją rdza.
    Cinkusie wbrew temu co piszesz od zawsze miały blachy ocynkowane i dlatego
    spotkanie kilkunastoletniego cieniasa bez rdzy nie jest niczym
    nadzwyczajnym.
    Cieniasy rdzewieją tylko wtedy, kiedy były "bite" i spawane oraz wtedy,
    kiedy właściel poskąpił na chalapacze montowane zaraz za kołami, bo wtedy
    pryskalące z kół błoto (piach) niszczyły warstwę lakieru i ocynku na
    podłodze oraz na progach i błotnikach. Po zniszczeniu warstw ochronnych
    zaczynały one gnić i bardzo często dochodziło do tworzenia się dziur w
    podłodze zaraz za przednimi kołami (w nogach kierowcy i pasażera). To gnicie
    nie było efektem braku zabezpieczenia antykorozyjnego, ale działaniem
    mechanicznym piachu, który te warstwy niszczył.
    Powiem jeszcze więcej. Cieniasy nie dość, że miały pełny ocynk to jeszcze
    dodatkowo profile wewnętrzne były malowane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: