-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
Date: Wed, 22 Sep 2010 20:08:19 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <i7dgml$dg2$1@news.onet.pl>
References: <4c8f8cc7$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
<4c907f93$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
<4c90820e$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@s...googlegroups.com>
<4c91d7c9$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
<i6smb0$3e7$1@inews.gazeta.pl>
<4c91ddba$0$27024$65785112@news.neostrada.pl> <i7b0kb$i7l$1@news.onet.pl>
<4c99ba29$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285178901 13826 89.76.36.56 (22 Sep 2010 18:08:21 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Sep 2010 18:08:21 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312205
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
news:4c99ba29$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...
>> Oj, tutaj to się mylisz.
> sprawdzałem centymetr po centymetrze wszystkie profile zamknięte, wszędzie
> zero jakiegokolwiek zabezpieczania, jedynie rdza na początkach i końcach
> podłużnic po środku o dziwo zdrowa blacha mimo braku zabezpieczenia a
> progi całe zjedzone.
Gdyby nie miała ta blacha zabezpieczenia w postaci warstwy cynku to już po
roku od sprzedaży wpierniczała by ją rdza.
Cinkusie wbrew temu co piszesz od zawsze miały blachy ocynkowane i dlatego
spotkanie kilkunastoletniego cieniasa bez rdzy nie jest niczym
nadzwyczajnym.
Cieniasy rdzewieją tylko wtedy, kiedy były "bite" i spawane oraz wtedy,
kiedy właściel poskąpił na chalapacze montowane zaraz za kołami, bo wtedy
pryskalące z kół błoto (piach) niszczyły warstwę lakieru i ocynku na
podłodze oraz na progach i błotnikach. Po zniszczeniu warstw ochronnych
zaczynały one gnić i bardzo często dochodziło do tworzenia się dziur w
podłodze zaraz za przednimi kołami (w nogach kierowcy i pasażera). To gnicie
nie było efektem braku zabezpieczenia antykorozyjnego, ale działaniem
mechanicznym piachu, który te warstwy niszczył.
Powiem jeszcze więcej. Cieniasy nie dość, że miały pełny ocynk to jeszcze
dodatkowo profile wewnętrzne były malowane.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.10 09:19 krzysiek82
- 23.09.10 19:45 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=