  • Data: 2011-09-28 16:01:29
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2011 14:43:03 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >A ty od moich, dlaczego mam płacić za edukację twoich dzieci?

    ooo, zaczynasz powoli łapać istotę rzeczy.
    Ja nie chcę, żebyś płacił za edukację moich dzieci. Nie chcę też,
    żebys płacił mi za leczenie, gdy będę bez pracy i gdy mi bieda zajrzy
    w oczy.
    Ja chcę, żebyś nie narzucał mi czegoś, czego nie chcę, jeśli to nie
    narusza Twojego prawa do życia ani do własności. I nie chcę mieć
    obowiązku wymiany pojazdu, jeśli Ty uznasz, że "tak jest lepiej".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski