  • Data: 2010-09-15 11:24:22
    Temat: Re: Złodzieje z PZU
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-13 22:14, Chlorek potasu pisze:
    > Rok temu kupiłem "samochód" - trupa z 1996 roku za 4k PLN. Ubezpieczony
    > był w gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwiązania z nimi
    > umowy kupiłem OC w mBanku i od razu wysłałem pismo do PZU + kopia umowy
    > z mBank. Oczywiście dostałem odpowiedź, że spóźniłem się o kilka dni z
    > rozwiązaniem umowy i musze zapłacić za kolejny rok.

    Jeśli podejdziesz do tego bez emocji i bez złości i pretensjonalnego
    podejścia możesz wiele zyskać. Ja kiedyś popełniłem podobny błąd (nie
    dostałem polisy do auta bo myślałem, że może tak być że jej nie ma)
    Poszedłem do warty grzecznie poprosiłem i anulowanie opłaty pokazałem
    nową polisę, nie było żadnego problemu. Ale wszystko kulturalnie bez
    złości i z uśmiechem.

    --
    krzysiek82