    Subject: Re: Złodziej prądu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Sat, 2 Jan 2016 14:07:44 +0100

    W dniu 2016-01-02 o 13:54, Shrek pisze:

    > Widocznie jej twórcy przewidzieli, że często po nocy na poboczu trzeba
    > tam będzie grzebać;) Nawet najazdy przy drogach postawili, żeby można
    > się było w ramach standardowych czynności ekspoatacyjnych dostać od
    > podwozia;)
    >
    > Shrek
    Ok. Pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł. A więc na spokojnie.

    Jeżeli ruszę tylko coś, wystarczy, że otworzę drzwi i zamknę to przez ok
    2 min utrzymuje się te 0,72, mimo, że żadne lampki podświetlenia itd.
    się nie palą, potem schodzi do 0,20 i jak nie zarygluję drzwi, to tak
    zostaje. Jak zamknę z pilota, to schodzi i utrzymuje się 0,01/0,02.

    No to teraz pytanie czy te 0,20 może rozładować sprawny aku przez noc?
    Nie zostawiłem otwartych drzwi na 100%, a wczoraj wieczorem też na 100%
    zamknąłem z pilota, żeby mieć pewność. Tak jak pisałem - mierzyłem
    wczoraj napięcie aku po naładowaniu i miał 12,5, a rano 11,8.

    Ok. Zobaczymy jak będzie jutro i w poniedziałek pojadę do elektryka,
    zobaczymy co powie.