eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłodziej prądu › Re: Złodziej prądu
  • Data: 2016-01-02 12:17:41
    Temat: Re: Złodziej prądu
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-01-02 o 12:19, yabba pisze:
    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2016-01-02 o 11:18, Shrek pisze:
    >>> On 02.01.2016 10:53, twistedme wrote:
    >>>
    >>>
    >>>> - jak dokładnie zamierzyć pobierany prąd na postoju - prośba o
    >>>> łopatologiczne wytłumaczenie, co ustawić i gdzie co przytknąć :)
    >>>
    >>> Bierzesz miernik - ustawiasz na jakiś zakres mA z tą kreską i kropkami
    >>> pod spodem (prąd stały). (pewnie 200mA)
    >>>
    >>> Sprawdzasz czy kabelki są podpoęte pod złącza w mierniku "COM"
    >>> teoretycznie czarnay, ale w praktyce bez znaczenia) i drugi ten gdzie
    >>> masz napisane "mA" (trzeci będzie zapewne 10A, czy coś w tym stylu)
    >>>
    >>> Odpinasz kleme minusową
    >>>
    >>> Jeden z kabelków z miernika dołaczasz pod minus akumulatora
    >>>
    >>> Drugi z kabelków miernika dołączasz do kabelka z klemą.
    >>>
    >>> Zobacz ci wskazuje.
    >>>
    >>> Włacz coś w środku np lampkę od kabiny, schowka etc - jeśli wskazania
    >>> się zmieniają lub jest "H" (przekroczyłeś zakres) to znaczy że podpiąłeś
    >>> dobrze. (PS nie próbuj np kręcić rozrusznikiem bo pewnie spalisz
    >>> miernik;)
    >>>
    >>> Teraz wyłącz wszystko i zjeżdzajaj z zakresami w dół (np z 200mA na
    >>> 20mA) dopóki ci się nie pojawi znów "H" - wtedy wróć do poprzedniego
    >>> zakresu. Ale generalnie 200mA powinno być ok.
    >>>
    >>> Teraz przy mierniku stawiasz dziewczynę, kumpla z piwem, kochanke,
    >>> koleżankę czy kogo tam masz pod ręką co ma wrzeszczeć jak się wskazanie
    >>> zmieni, a sam nurkujesz do skrzynki z bezpiecznikami i po kolei
    >>> wyciągasz i wkładasz bezpieczniki. W sumie da się to pewnie zrobić bez
    >>> drugiej osoby, ale trzeba mieć długie kable.
    >>>
    >>> Na końcu oczywiście jak w każdym manualu dopijasz piwo, które przez cały
    >>> czas sączyłeś. A właśnie - punkt 1 otwierasz piwo, punkt drugi wypijasz
    >>> piwo, punkt trzeci otwierasz drugie piwo, punkt czwarty dopiero bierzesz
    >>> się za robotę. Wpływu żadnego na efekt to nie ma, ale jak nic nie
    >>> działasz, to przynajmniej browara się napijesz:P
    >>>
    >>>> - jak w 100% potwierdzić/wykluczyć winę akumulatora? Odłączyć go na noc
    >>>> i zmierzyć napięcie?
    >>>
    >>> No jak ci się sam z siebie rozładuje, to na pewno już do wyrzucenia. Ale
    >>> jak mu napięcie nie spadnie to jeszcze nie znaczy, że nie wina
    >>> akumulatora.
    >>>
    >>> Shrek
    >>>
    >> Heh... pominę milczeniem dlaczego wcześniej nie mierzyło, bo wstyd :)
    >> Dzięki wielkie za dokładną instrukcję.
    >>
    >> W każdym razie na mA pokazuje mi "1 ."
    >>
    >> Przełączyłem czerwony kabel na 20A i pokrętło 20m to skacze 0,71 /
    >> 0,72...
    >>
    >> Rozumiem, że to coś bardzo nie teges :)
    >>
    >
    > Pokrętło ustawiłeś chyba na 20A?
    > Coś Ci pobiera w okolicach 0,72 Ampera, czyli ponad 8W. Nie świeci Ci
    > się gdzieś lampka w kabinie?
    >
    >
    >
    pokrętło na 20m, a czerwony kabel wpięty pod złącze 20A, a nie wejście mA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: