  • 1. Data: 2011-03-02 20:08:53
    Temat: Zlikwiowali dobry portal populacja.pl. Orangejest powoli zżerany przez facebooka:(
    Od: konsultant <k...@o...pl>

    Zlikwidowali populacja.pl -portal dla użytkowników oferty Orange POP,
    weszli na facebook. Coraz gorzej! Nie ma już możliwości tańszej
    aktywacji pakietów i usług i nie ma możliwości lokalizacji geograficznej
    użytkowników Orange POP. Za dobrze było z populacją. Niestety takie jest
    Orange. Coraz gorzej i coraz drożej. Szkoda gadać. Po cichu się zamyka
    dobre niszowe usługi z których ludzie byli zadowoleni. Usługi których
    nikt inny w Polsce nie oferował (lokalizacja geograficzna innych
    użytkowników Orange POP na google maps!). Szkoda gadać.

  • 2. Data: 2011-03-02 21:53:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    konsultant pisze:
> [...]
    > nikt inny w Polsce nie oferował (lokalizacja geograficzna innych
    > użytkowników Orange POP na google maps!). Szkoda gadać.
    nie lamentuj, bo to prywatna firma i to co zrobi jej brocha. Po drugie
    populacja.pl to była żenada na całego. PRzyznaje racje ze łatwiej i
    taniej sie kupowało pakiety.
    Co do orange to również podzielam opinie ze jak coś nie jest mocno
    zyskowne, to trzeba ubić, nie ważne jak to abonent przyjnie. niema
    tanich ofert na abo firmowe. najtansze to 30+vat, w którym minuta
    kosztuje 36gr! katastrofa. bez telefonu-ok, ale zero bonusów.
    naszczęsice jest play :)

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-03-02 23:13:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-02 21:08, konsultant pisze:
    > Zlikwidowali populacja.pl -portal dla użytkowników oferty Orange POP,
    > weszli na facebook. Coraz gorzej!

    no panie, gdzie sie obrocisz tam teraz facebook :/

    wlaczasz radio i slyszysz: "jestesmy na facebooku, blablabla'

    wlaczasz TV i co chwila 'facebook taki i owagi itp'

    wchodzisz na rozne strony www 'i tu tez straszy facebook z roznych
    miejsc stron niezwiazanych z tym portalem, jakies zakladki, guziczki,
    etc ;), etc)

    Niedlugo jak bede chcial otworzyc lodowke, to bede musial zalogowac sie
    do tego facebooka :( .

    chocby sie walilo - takiego wala...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-03-02 23:36:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-03 00:13, AL pisze:

> [...]
    > etc ;), etc)
    >

    > Niedlugo jak bede chcial otworzyc lodowke, to bede musial zalogowac sie

    Na ebay'u chodzisz cały czas, czy co?

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-03-03 08:32:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    konsultant wrote:
    > Zlikwidowali populacja.pl -portal dla użytkowników oferty Orange POP,
    > weszli na facebook. Coraz gorzej! Nie ma już możliwości tańszej

    zauwazylem - lipa, facebook mam w dupie i nie korzystam z tego g... a jak widze
    ze niektorzy robia na tym facebooku to sie zastanawiam dlaczego szef im nie
    utnie tego wynalazku na firewallu? No i tam sie nie da lokalizowac :/
    Ostatnio w ogole sie nie dalo zalogowac na populacji, jakies bledy java sypalo
    eh. Jeszcze sw pamieci Idea miala taka fajna mapke z lokalizacja, czasami sie
    to przydalo. Wszedl orange i kilka dobrych rozwiazan zlikwidowano. Teraz sami
    likwiduja siebie?

    Jest jeszcze szansa ze stwierdzili ze populacja jest tak niedorobiona ze
    tymczasowo zastapia ja facebookiem?

    Jesli macie konta na tym cudaku - piszcie i spamujcie ze chcecie powrotu
    populacja.pl :)

  • 6. Data: 2011-03-03 08:56:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2011 09:32:43 +0100, Papkin wrote:
    >Jest jeszcze szansa ze stwierdzili ze populacja jest tak niedorobiona ze
    >tymczasowo zastapia ja facebookiem?
    >
    >Jesli macie konta na tym cudaku - piszcie i

    Ale do kogo ?

    > spamujcie ze chcecie powrotu populacja.pl :)

    Kiedy wcale nie chcemy.
    Chemy obnizek na pakiety :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-03-03 14:25:49
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    J.F. wrote:
    > On Thu, 3 Mar 2011 09:32:43 +0100, Papkin wrote:

    > Kiedy wcale nie chcemy.
    > Chemy obnizek na pakiety :-)

    Parenascie dni temu bym napisal: chcemy (takze) poprawy
    taryf "zwierzecych". Ale teraz mnie to juz nie interesuje, bo
    od tego operatora po wielu latach odchodze. Rok naiwnie
    czekalem / liczylem na poprawe oferty (umowa byla mniej
    wiecej tyle czasu "na czas nieokreslony), czy to w ramach
    ofert "bez telefonu" czy "z telefonem" i lepszych cen na
    telefony. Skoro sie nie doczekalem, to "pa pa". Gdzie
    indziej przy podobnych kosztach otrzymuje sporo lepsza
    oferte.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 8. Data: 2011-03-03 15:00:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    > Parenascie dni temu bym napisal: chcemy (takze) poprawy
    > taryf "zwierzecych". Ale teraz mnie to juz nie interesuje, bo
    > od tego operatora po wielu latach odchodze.

    te groszowe obnizki byly dobre, ale to wciskanie na sile populacji
    rownie niefajne jak fejsbuka.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-04 07:18:02
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 02.03.2011 21:08, konsultant wrote:
> [...]
    > nikt inny w Polsce nie oferował (lokalizacja geograficzna innych
    > użytkowników Orange POP na google maps!). Szkoda gadać.

    to podobnej jakości ruch jak zastąpienie profita paybackiem...
    Marx
    Ps. ja tam czekam na sensowne pakiety internetowe w POP, bo to co teraz
    jest to taka porażka że z netu na komórce nie korzystam wcale

  • 10. Data: 2011-03-04 12:51:55
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    J.F. wrote:
    > Uzytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    > <n...@c...barg.cy>

    > te groszowe obnizki byly dobre, ale to wciskanie na sile
    > populacji rownie niefajne jak fejsbuka.

    Co do mechanizmu (wciskania) sie zgadzam, ale tez nie
    sposób sie nie zgodzic z tym, ze ostatnio Orange w dosc
    regularnych odstepach wprowadza zmiany "na gorsze" z
    punktu widzenia

    chocby rezygnacja z ich systemu "profit" na "payback"..

    na szczescie dla Orange i pozostalych dwóch "wielkich"
    klienci sa dosc leniwi, co ogranicza (im) skale migracji..

    Albert Einstein (1879-1955)