  • Data: 2010-08-26 23:07:57
    Temat: Re: Zlecenie
    Od: Fodelin <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sie, 23:33, "andrzej.adam" <a...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Jestem bardzo zainteresowany współpracą nad tym urządzeniem. Mam
    > jednak problemy z wysłaniem maila gdyż moja wiadomość wraca (być może
    > jest to problem chwilowy). Jeżeli oferta jest nadal aktualna bardzo
    > proszę o kontakt drogą mailową (a...@g...com). Rozumiem że
    > ze względu na to iż projekt jest dopiero we wstępnej fazie realizacji
    > niemożliwe było podanie pełnego opisu urządzenia i przede wszystkim
    > celu w jakim ma być wykorzystywane. Myślę jednak że będziemy mogli
    > nawiązać owocną współpracę gdyż mamy jako firma doświadczenie w
> [...]

    Witam Pana,

    Dziękuję za zainteresowanie projektem. Oczywiście więcej szczegółów
    przekażę Panu na spotkaniu.
    Poczta już działa, widocznie był to problem chwilowy.
    Oferta jest aktualna do 31 sierpnia wszystkich zainteresowanych proszę
    o kontakt do tego terminu.

    Chcę powiedzieć jeszcze parę słów do Panów prowadzących tu dyskusję.
    Dziękuję za część rzeczowych uwag, które będą zapewne przydatne
    podczas realizacji projektu oraz wyboru rozwiązań.
    Faktycznie być może rozwiązania przez nas zaproponowane nie są
    właściwym sposobem na osiągnięcie tego co zamierzaliśmy.
    Ubolewam jednak nad Tym, że żaden spośród najbardziej aktywnych Panów
    nie zdecydował się na spotkanie oraz zaproponowanie lepszego
    rozwiązania.
    W przyszłości radzę Panom do poważnych tematów podchodzić z należytą
    powagą bo wśród tak wykształconych ludzi oraz na tak poważnej grupie
    dyskusyjnej takie podejście powinno być standardem.

    Pozdrawiam,
    Jan.