eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <pnifks$kqu$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <5b9ce763$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <1h55itr0lc7s1.elnjsq4ms60e$.dlg@40tude.net>
    <5b9ced96$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <1ibwwiemx665c$.dlg@myjk.org>
    <b...@4...com> <i...@m...org>
    <i...@4...com>
    Date: Thu, 20 Sep 2018 11:03:36 +0200
    Message-ID: <n...@m...org>
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
    X-Trace: 1537434214 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 618 83.31.137.8:16006
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2570
    X-Received-Body-CRC: 190874900
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640106
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 19 Sep 2018 21:47:49 +0200, j...@i...pl

    > A ty jak zwykle nie potrafisz przyjąc krytyki tylko gryziesz po
    > nogawkach. Szkoda klawiatury na Ciebie.

    Nie ma w twoim wykonaniu, od dawna (nie wiem co ci się pokiełbasiło w
    głowie, bo kiedyś nie miałeś takich problemów, chyba), żadnej krytyki,
    żadnego sensownego przekazu. Tyle można było w temacie napisać a ty
    przypiąłeś się do szczegółu, akurat do mnie, choć pierwszym który użył
    zamiennego skrótu FAP (kompletnie bez wyjaśnień co ma na myśli) był Budzik,
    nie ja. Niemniej ja różnicę (w tym brak różnicy) znam, co więcej
    zrozumiałem doskonale co miał na myśli Budzik i pokrótce, acz bardziej
    szczegółowo, wyjaśniłem tę różnicę pokazując wady i zalety filtra suchego
    (potocznie nazywanego DPF) i mokrego (potocznie nazywanego FAP). Na
    przełomie 2008 i 2009 czyli 10 lat temu współtworzyłem poradnik o dieslach
    na forum Mazdy, w tym o filtrach DPF i własnoręcznie wpisywałem tam w
    pierwzsym akapicie:

    (Pl.) Filtr cząstek stałych (filtr sadzy)
    (Eng.) Diesel Partikulate Filter - DPF - używany w oznaczeniach do silników
    Mazdy, montowany na pokładach Mazdy 3/5/6 z silnikiem 2.0
    (Fr.) Filtre a particules- FAP - używany w oznaczeniach do silników
    koncernu PSA (Peugeot/Citroen), montowany na pokładzie Mazdy 3 z silnikiem
    1.6

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: