  • 1. Data: 2010-08-21 10:10:07
    Temat: Zła wiadomość - wypadek w łodzi sprzed chwilki
    Od: "--Kondor-->" <k...@w...pl>

    Dostałem info z Lublinka że rozbił się po starcie jakiś ULL, pilot
    zginął na miejscu :(
    Dalszych info nie posiadam

  • 2. Data: 2010-08-21 10:20:40
    Temat: Re: Zła wiadomość - wypadek w łodzi sprzed chwilki
    Od: "--Kondor-->" <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 12:10, "--Kondor-->" <k...@w...pl> wrote:
    > Dostałem info z Lublinka że rozbił się po starcie jakiś ULL, pilot
    > zginął na miejscu :(
    > Dalszych info nie posiadam

    Sorry, grupy mi sie pomerdały

  • 3. Data: 2010-08-21 10:42:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "--Kondor-->" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Sorry, grupy mi sie pomerdały

    Nie szkodzi, zawsze to miło poczytać, że ktoś zginął.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-08-21 13:11:55
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--Kondor-->" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
    > Dostałem info z Lublinka że rozbił się po starcie jakiś ULL

    pisze się ULL czy ULM ?

    pozdro
    blur

  • 5. Data: 2010-08-21 20:53:12
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Grzybol <g...@w...pl> napisał(a):

    > Nie szkodzi, zawsze to miło poczytać, że ktoś zginął.

    Grzybol,

    masz u mnie plusa -- odkąd opusciłem Ojczyznę pięć lat temu, zrobiłem tylko
    osiem sekcji.

    Turpin

    F800GS (do cholery z tym łańcuchem!)

  • 6. Data: 2010-08-22 05:58:44
    Od: n...@s...com

    On Sat, 21 Aug 2010 20:53:12 +0000 (UTC), " "
    <t...@W...gazeta.pl> wrote:

    >masz u mnie plusa

    Czyli krzyzyk.

    >-- odkąd opusciłem Ojczyznę pięć lat temu, zrobiłem tylko
    >osiem sekcji.

    A teraz naznaczyles Grzybola na dziewiata ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-08-22 12:05:32
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    t...@W...gazeta.pl pisze:
    ...>8
    > Grzybol <g...@w...pl> napisał(a):

    Chlopie, przestan wyciagac tego trolla z wora bo i Ciebie tam bede
    musial wetknac :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 8. Data: 2010-08-22 12:13:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i4r3q9$3sg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ...>8
    > Chlopie, przestan wyciagac tego trolla z wora bo i Ciebie tam bede musial

    Dziadu, na razie to se wetknij palec w dupe. A jak chcesz zabłysnąć to
    publicznie zerżnij jakąś małolate, albo onanizuj się w damskiej toalecie w
    centrum handlowym, czy coś w podobnym guście... Albo na moturze se
    pojeździj, jak jeszcze jesteś w satnie go utrzymać...

    --
    Grzybol