    From: Krzysztof Żelechowski <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zjazd magazynu TP
    Date: Fri, 25 Jan 2008 15:29:07 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 16:09:39 +0100, Mirosław Jaworski napisał(a):

    > Magazyn? O ja p.... Zalew SYNów, sieć żetonowa, przesuwacz
    > stołokulotoczny? To dopiero zjazd :)

    A p... sobie.
    Jak Ci się nie podoba magazyn,
    to możesz sobie mówić przechowalnia albo przedsionek.
    Albo przechosionek, żeby nie było wątpliwości, co to jest.
    To nie zmienia faktu, że zdechło.
    Może uda mi się namówić szefa, żeby zmienił łącze na inne.

    A swoją drogą, co to jest ten toczny?
    Tylko mnie nie odsyłaj do gógla, bo zdechło.

    Pzdr
    Křš