-
41. Data: 2018-03-16 16:29:49
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: z <...@...pl>
W dniu 2018-03-16 o 11:41, Poldek pisze:
> GW jest znana z pisania prawdy, całej prawdy i tylko prawdy.
Jesteś nieprofesjonalny i niekonsekwentny w swojej walce o czyste
powietrze ;-)
z
-
42. Data: 2018-03-16 16:34:41
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu piątek, 16 marca 2018 16:25:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> A ty dalej egoistycznie myslisz - zamiast zdac smierdziucha na zlom,
I kupić nowego z Euro6 która to Euro 6 jest oszukana w nowych autach i pewnie takie z
z oszukanym Euro6 smrodzą więcej jak moja robiona za starych dobrych czasów z euro
"nie wiem ile"?
> sie zastanawiasz za ile ja sprzedasz i dalej bedzie trula :-P
Tu się udzielają tacy co kupili nowego blachosmroda z Euro"max" na dzisiaj a ciągle
wypływa że te Ero to lipa bo koncerny te symbole nadaja chyba losowo albo jak u
chińczyka- napiszą co zamówisz;)
>
> No chyba, ze do muzeum - stanie sobie gdzies w kacie i nie bedzie
> wiecej zatruwala :)
Ona ma jeździć bo jak stanie w muzeum to ja będę zmuszony kolejnego kupić i nim
smrodzić;)
-
43. Data: 2018-03-16 18:57:55
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Masz racje, ale najpierw przeciwnicy dizli musza je wykupic od wlascicieli. O ile
wlasciciele beda chcieli sprzedac. Jak nie beda chcieli to pozostaje pojebanym
ekologom podbijanie ceny. Za ile chcesz kupic mojego starego Mastera? Kasy nie zaluj
bo swiat zbawiasz.
-
44. Data: 2018-03-16 20:21:08
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .03.2018 o 14:49 Poldek <p...@i...eu> pisze:
> Bo spaliny z dezela z Euro 6 są bardziej trujące, niż spaliny z
> samochodu benzynowego z Euro 6.
czy aby na pewno? przy Euro 5 faktycznie tak było, ale benzyna Euro 6 ma
dużo mniejsze cząstki z zanieczyszczeniami i w najnowszych badaniach
okazuje się, że jest bardziej niebezpieczna dla człowieka niż diesel z
Euro 6 (który ma te cząstki o rząd wielkości większe).
TG
-
45. Data: 2018-03-16 20:56:23
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: Poldek <p...@i...eu>
W dniu 2018-03-16 o 12:56, J.F. pisze:
> Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:p8g92n$un9$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2018-03-16 o 11:49, J.F. pisze:
>> Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
>>>> Rower mam i wszyscy w mojej rodzinie mają. Jak tylko robi się
>>>> ciepło, to kiedy tylko się da korzystamy z rowerów zamiast z
>>>> samochodu. Korzystamy też z rowerów miejskich.
>>>> Korzystamy też z własnych nóg i gdzie się da chodzimy na własnych
>>>> nogach
>>
>>> A patrzyles na podeszwy butow ?
>>> Gdzie one sie podzialy :-)
>
>> ?
>
> Scieraja sie, do widac.
>
> I gdzie ten pyl sie podzial ?
>
>>>> cały rok. Jeździmy też często tramwajami, metrem, pociągami i czasem
>>>> autobusami. W naszym mieście autobusy coraz rzadziej są napędzane
>>>> tylko diezelem, coraz częściej są hybrydowe, elektryczne, ew. na CNG.
>>>> Nie mam dupy przyspawanej do krzesła w samochodzie.
>>
>>> Ale samochod ma euro6, a autobus ile ? :-)
>>
>> Euro6 lub wyżej - te elektryczne.
>
> Ale gdzie one juz jezdza ?
>
W Warszawie jeżdżą Ursusy. Są też hybrydy, gazowe na CNG. Diezele są
sukcesywnie wymieniane na mniej trujące. Jest też sporo tramwajów
elektrycznych i metro też jest elektryczne.
-
46. Data: 2018-03-16 21:01:08
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 16.03.2018 o 20:56, Poldek pisze:
> W Warszawie jeżdżą Ursusy.
Ile sztuk?
Shrek
-
47. Data: 2018-03-16 22:28:57
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
On 2018-03-16 20:21, Tomasz Gorbaczuk wrote:
>> Bo spaliny z dezela z Euro 6 są bardziej trujące, niż spaliny z
>> samochodu benzynowego z Euro 6.
>
> czy aby na pewno? przy Euro 5 faktycznie tak było, ale benzyna Euro 6 ma
> dużo mniejsze cząstki z zanieczyszczeniami i w najnowszych badaniach
> okazuje się, że jest bardziej niebezpieczna dla człowieka niż diesel z
> Euro 6 (który ma te cząstki o rząd wielkości większe).
i zepsules dziadkowi komputer...
-
48. Data: 2018-03-17 10:40:22
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-03-15 o 22:03, Marcin pisze:
> Witam
>
> Jak zatankuje letni olej napedowy i nie zuzyje go do czasu mrozow to
> wytraci sie parafina i klopot.
> A co z sytaucja odwrotna? Zatankuje w zimie olej napedowy i bede malo
> jezdzil wiec gdy przyjda wysokie temperatury to w baku nadal bedzie
> zimowe paliwo. Jakie sa tego minusy? Moga sie brac z tego jakies
> problemy?
>
> Pozdrawiam,
> Marcin
Pieprzenie, panie kolego. W PRLu nikt nie słyszał o zimowym ON, były
25stopniowe mrozy a mój dieselek w Oplu Rekordzie nigdy nie odmówił
współpracy. Co w osobówkach wtedy było extra ( a teraz nie ma, bo paliwo
musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy Jelcza
dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..
-
49. Data: 2018-03-17 10:45:46
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 17.03.2018 o 10:40, Trybun pisze:
> Pieprzenie, panie kolego. W PRLu nikt nie słyszał o zimowym ON, były
> 25stopniowe mrozy a mój dieselek w Oplu Rekordzie nigdy nie odmówił
> współpracy. Co w osobówkach wtedy było extra ( a teraz nie ma, bo paliwo
> musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy Jelcza
> dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..
No za prlu wszystko było lepsze. Dlatego tęsknicie towarzyszu;)
Shrek
-
50. Data: 2018-03-17 12:50:51
Temat: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-03-17 o 10:40, Trybun pisze:
> W dniu 2018-03-15 o 22:03, Marcin pisze:
>> Witam
>>
>> Jak zatankuje letni olej napedowy i nie zuzyje go do czasu mrozow to
>> wytraci sie parafina i klopot.
>> A co z sytaucja odwrotna? Zatankuje w zimie olej napedowy i bede malo
>> jezdzil wiec gdy przyjda wysokie temperatury to w baku nadal bedzie
>> zimowe paliwo. Jakie sa tego minusy? Moga sie brac z tego jakies
>> problemy?
>>
>> Pozdrawiam,
>> Marcin
>
>
> Pieprzenie, panie kolego. W PRLu nikt nie słyszał o zimowym ON, były
> 25stopniowe mrozy a mój dieselek w Oplu Rekordzie nigdy nie odmówił
> współpracy. Co w osobówkach wtedy było extra ( a teraz nie ma, bo paliwo
> musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy Jelcza
> dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..
>
Bo wtedy nie wymyślono jeszcze żadnych TDCI - łatwiej było je zapalać,
jeździły nawet na oleju po frytkach, ale znacznie więcej paliły niż
dzisiejsze diesle.
T.