    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zimowki do skutra ???
    Date: Sun, 21 Nov 2010 08:00:52 -0800 (PST)

    On 18 Lis, 21:14, Nikanor <p...@g...com> wrote:
    > Znaczy spytał gostka z łychą przy montażownicy?
    > Przejedź się po śniegu/błocie na jednych i drugich - zobaczysz czy to
    > tylko marketing.

    Bardzo slusznie kombinujesz, bo skad fachowcy u gumiarza mieliby
    wiedziec jaka jest roznica miedzy zimowymi a innymi gumami.

    Jesli jednak firma, ktora sprzedaje i montuje opony (ustami jej
    pracownikow) mowi, ze to pic na wode, to cos jest na rzeczy. Tym
    bardziej, ze nikomu innemu jak wlasnie im oplaca sie przekonanie
    klienta, ze jednak pomagaja.

    Jak znam kolege to sobie i tak sobiie zalozy aby samemu zimowki
    przetestowac, poniewaz zamierza jezdzic zima. Warto jednak wziac pod
    uwage mozliwosc, ze mozna wydac pieniadze na cos, co nie bedzie mialo
    sensu.

    Dla mnie to bez roznicy, po sniegu nie jezdze. Mietki jestem.
    --
    zdroofka
    amos