  • Data: 2010-12-22 23:36:34
    Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:
    > Cześć
    >
    > Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
    > Hornecika.

    Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
    to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
    do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
    podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

    Pzdr
    PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki