  • Data: 2011-11-27 20:26:15
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 10:57:18 +0100, DoQ napisał(a):

    > Masz prawo jazdy i zadajesz takie dziwne pytania?

    Oprocz PJ mam takze troche doswiadczenia i samokrytyki.

    Musze szczerze przyznac ze za cholere nie mam pojecia jaki mam zapas
    przyczepnosci. Do tej pory ocena nie zawiodla, ale to nie znaczy ze byla
    swiadomie dobrana. Szczegolnie zima, gdzie naprawde nie wiesz co bedzie za
    kawalek.

    A nie, przepraszam - pare razy zawiodla, na szczescie niegroznie lub malo
    kosztownie.

    J.