eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZimą samochód pali więcej, bo...Re: Zimš samochód pali wi?cej, bo...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 09 Jan 2011 13:47:44 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimš samochód pali wi?cej, bo...
    References: <d...@w...googlegroups.com><4d24e
    92e$0$2450$65785112@news.neostrada.pl><ig2r4a$1f6$1@news.dialog.net.pl><4
    d24f2bc$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ig2sgq$h7v$3@inews.gazeta.pl>
    <4d24f841$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <ig46v4$r9f$1@news.net.icm.edu.pl>
    <e...@4...com>
    <ig4fqn$gua$1@news.net.icm.edu.pl>
    <n...@4...com>
    <4d28ee4d$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d28ef21$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d28f3ae$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d28f914$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d29a702$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d29a863$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d29a863$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4d29ae72$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294577268 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 195.117.8.7:29738
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340982
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-09 13:21, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:
    >
    >>> No to w obu moich autach (1.2 i 1.6) będzie ciężko, nie da się jechać,
    >>> bo będą szarpać jak szalone.
    >>
    >> Im bardziej wysilony silnik, tym gorzej pracuje przy niskich obrotach.
    >
    > Nie do końca to jest prawda, dużo zależy od momentu w którym włącza się
    > sprężarka.
    > Trudno też 1.2 60 KM nazwać wysilonym silnikiem.

    Zapewne mówisz o jednostce Fiata, która w wersji 60KM bez problemu
    pracuje przy niskich obrotach.
    Nawet z ostrzejszą głowicą 75KM jeszcze nie było szczególnych problemów
    z obrotami rzędu 1500.
    Dopiero mocniej dłubana głowica wymagała jazdy z wyższymi prędkościami.

    > 1.8 130 KM (w takim samym, a nawet pewnie cięższym samochodzie) radził
    > sobie z takimi prędkościami na IV i V biegu dużo lepiej

    To że numer biegu jest ten sam, nie oznacza że to jest takie samo
    przełożenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: