  • Data: 2018-03-12 23:50:14
    Temat: Re: Zielone światło. Ponownie.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-12 o 22:15, Marek S pisze:

    > No więc o tej złożoności właśnie piszę.

    Gdzie, o jaką złożoność chodzi?
    Przypominam, co twierdzi autor wątku w pierwszym poście: wjeżdżający na
    skrzyżowanie na czerwonym świetle ma pierwszeństwo przed zjeżdżającym z
    tego skrzyżowania na zielonym świetle.
    cytat:
    "Wjeżdzam na skrzyzowanie mając zielone i dochodzi do zderzenia, bo ktoś
    z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
    On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej."

    Trudno uwierzyć, że ktoś myślący może takie brednie brać na poważnie.
    Oczy przecieram ze zdumienia, bo widzę, że niektórzy zaczynają nad tymi
    niedorzecznościami dyskusję toczyć. Czyli oczywiste, jasne i proste
    prawo nie dla wszystkich jest oczywiste.
    Dla jednego czerwone oznacza pierwszeństwo na skrzyżowaniu, dla innego
    światła przed przejściem powoduję unieważnienie znaków na pobliskiej
    poprzecznej jezdni. Nic dziwnego, że mamy tyle wypadków... :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/