  • 11. Data: 2017-02-08 19:32:54
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-08 17:52, Trybun wrote:
    > Wymieniałem uszkodzony jakiś rok temu. Usługa była darmowa.

    Uszkodzony jest wymieniany za darmo. Zgubiony nie.

    Sugeruje najpierw zadzwonić do salonu czy mają. Nie zawsze mają na
    stanie nowe karty. Podobno (jak zeznal pracownik salonu) mają
    przejściowe braki w dostawach.

  • 12. Data: 2017-02-08 20:33:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > to lepiej przeniesc sie do innej sieci za darmo

    Tylko po to, żeby jednorazowo zaoszczędzić 25 złotych? Stać mnie było,
    mnie tamta taryfa w zupełności odpowiadała.

  • 13. Data: 2017-02-08 20:35:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-08 19:32, Sebastian Biały wrote:

    > Uszkodzony jest wymieniany za darmo. Zgubiony nie.
    >
    > Sugeruje najpierw zadzwonić do salonu czy mają. Nie zawsze mają na
    > stanie nowe karty. Podobno (jak zeznal pracownik salonu) mają
    > przejściowe braki w dostawach.

    I jeszcze chyba nie we wszystkich salonach wydają nowe karty zamiast
    zgubionych. Przynajmniej kilka lat temu tak było - tylko w
    "prawdziwych", nie ajencyjnych.

  • 14. Data: 2017-02-09 12:47:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Uszkodzony jest wymieniany za darmo. Zgubiony nie.
    >
    > Sugeruje najpierw zadzwonić do salonu czy mają. Nie zawsze mają na
    > stanie nowe karty. Podobno (jak zeznal pracownik salonu) mają
    > przejściowe braki w dostawach.

    Nic nie stoi na przeszkodzie aby kartę zgłosić jako uszkodzoną. I tak
    przecie nie sprawdzają.. No przynajmniej jak ja wymieniałem nie
    sprawdzali. Cała procedura to okazanie D.O. i podpis w dwu miejscach.

  • 15. Data: 2017-02-09 15:46:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > to lepiej przeniesc sie do innej sieci za darmo

    Karta starej sieci fizycznie też potrzebna.
    ---
    Do czego dokładnie ?

  • 16. Data: 2017-02-09 17:07:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nic nie stoi na przeszkodzie aby kartę zgłosić jako uszkodzoną. I tak
    >przecie nie sprawdzają.. No przynajmniej jak ja wymieniałem nie
    >sprawdzali. Cała procedura to okazanie D.O. i podpis w dwu miejscach.

    Ale troche glupio mowic, ze uszkodzony i nic nie pokazac .. bo
    zgubiony :-)

    Chyba, zeby tak jakiegos startera/starego pokazac, moze im sie nie
    bedzie chcialo odczytywac tych znaczkow malutkich :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-02-09 20:42:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 6...@g...co

    > to lepiej przeniesc sie do innej sieci za darmo

    : Karta starej sieci fizycznie też potrzebna.

    Zaliczę się nieskromnie do osób, które w przenoszeniu
    numerków GSM maja największą wprawę spośród zwykłych
    użytkowników i (jako tak doświadczony) zauważę, że
    raczej zagubienie SIMki nie przeszkadza zbytnio
    w przenoszeniu numeru...

    Problemem jest coś innego. Co wówczas, gdy ktoś
    jest związany umową terminową?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 18. Data: 2017-02-10 09:34:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-09 o 17:07, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Chyba, zeby tak jakiegos startera/starego pokazac, moze im sie nie
    > bedzie chcialo odczytywac tych znaczkow malutkich :-)

    Niby po co mieliby sobie zadawać trud oglądania uszkodzonej karty?
    Proponowałem obejrzenie, i zostałem potraktowany jakbym jakiś nietakt
    popełnił.

  • 19. Data: 2017-02-10 10:32:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    napisał w wiadomości news:o7ihns$ru3$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > raczej zagubienie SIMki nie przeszkadza zbytnio
    > w przenoszeniu numeru...
    >
    > Problemem jest coś innego. Co wówczas, gdy ktoś

    w prepaidzie?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2017-02-10 14:21:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

> [...]
    > chcialo odczytywac tych znaczkow malutkich :-)

    Niby po co mieliby sobie zadawać trud oglądania uszkodzonej karty?
    By potwierdzić, że jest uszkodzona ?