  • 111. Data: 2017-03-12 20:18:05
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 17:17:18 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie znam, ostatnio kupowałem kartę parę miesięcy temu. Miała tylko opcję
    > (wyłamania) zmniejszenia rozmiaru z mini na mikro. Zmiana oczywiście
    > jednorazowa. Do używania z powrotem w urządzeniami na mini konieczny
    > zakup adaptera.
    Bzdura
    Składasz do kupy to co wyłamywałes i działa
    Żaden adapter niepotrzebny

  • 112. Data: 2017-03-12 20:20:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 17:17:24 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nowocześni/świadomi/ zdolni do samodzielnego podejmowania decyzji
    > użytkownicy kupują sprzęt na dwie SIMkarty.

    Nano, micro czy mini?

    >Tak że nic im się nie
    > unieruchamia. Poza tym kupują tylko takie tablety z funkcjami
    > telefonicznymi. Tak że nic nie tracą przekładając kartę.

    Odbieranie połączeń na teblecie super wygodna opcja;)

  • 113. Data: 2017-03-12 20:28:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 17:19:05 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Jak to nie? Po prostu nie kupię czegoś co mi komplikuje życie. Szkoda
    > tylko że jest tak mało ludzi którzy potrafią powiedzieć NIE różnym
    > dyktatorom, wtedy o celowość zmian zaczęli pytać samego użytkownika. A
    > tak to w ciemno mogą robić co chcą a Ty i tobie podobni i tak im
    > przyklasną.
    A posiadanie 10 simek i przekładnie ich między urzadzeniami to nie komplikowanie
    życia?;)
    -Z jedną simką da się żyć
    -Udostępnić net z telefonu na tableta tez się da i śmiga przyzwoicie
    -Wyłamać z micro nano się da, włożyć nano do wyłamanej ramki i używać jako micro też
    się da.

    Ale nie ma to jak ponarzekać i generować problemy nieznane innym;)

    Ps
    A tak się zastanawiam po co te sim karty w ogóle
    Chyba technologicznie na dzisiaj nie problem żeby było urzadzenie bez gniazda na sim
    a tylko pobierało sobie stosowne uprawnienia jak user operatora wybierze.
    Czyli podpisałem umowe na usługi tmobile, pobieram stosowne uprawnienia do urządzenia
    i korzystam z usług tmobile. Przeszedłem do Plusa- pobieram stosowne uprawnienia od
    Plusa i używam.
    Technologicznie na dzisiaj raczej możliwe chyba.

  • 114. Data: 2017-03-13 09:03:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Mar 2017 17:17:27 +0100, Trybun napisał(a):

    > Nowocześni/świadomi/ zdolni do samodzielnego podejmowania decyzji
    > użytkownicy kupują sprzęt na dwie SIMkarty. Tak że nic im się nie
    > unieruchamia.

    A potem sie dowiaduja, ze mozna wsadzic 2 karty z trzech - sim, sim
    lub karta pamieci :-)

    > Poza tym kupują tylko takie tablety z funkcjami
    > telefonicznymi.

    Czyli ktore ?

    >Tak że nic nie tracą przekładając kartę.

    Pomijajac rozmowe z tabletem przy uchu :-)

    J.

  • 115. Data: 2017-03-13 09:05:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Mar 2017 17:16:06 +0100, Trybun napisał(a):

    > Zdaje się że sama ramka to za mało. Niektóre urządzenia mają tak
    > umieszczona gniazda SIM że w nano czy micro jakiejś luźnej ramce ich po
    > prostu nie da się umieścić.

    A kto powiedzial, ze w luznej ?

    Idz do sklepu, kup sobie starter Virgin, zobacz jak zrobiony i nie
    zawracaj wiecej ... gitary.

    J.

  • 116. Data: 2017-04-26 12:02:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

    > W tym że mam co najmniej 10 kart które nie będą pasowały do telefonu na
    > nanoSIM. Mam latać po salonach i pisać wnioski do Aero2 o wymianę bo jakaś
    > łajza postanowiła że teraz "nie będzie kabaretu, teraz będzie chór!"..

    Kartę dużą możesz przyciąć aby była mała.
    W byle punkcie naprawy telefonów mają takie "dziurkacze"
    co to wygniatają mikro SIMa z mini SIMa i zostaje ramka
    do której tego mikro możesz spowrotem włożyć i masz
    kartę uniwersalną, pasującą do każdego telefonu...
    Ja tak właśnie zrobiłem ze swoim starym SIMem "mini" z Orange
    kupionego może 10 lat temu: mam wyciętą i używam ramki jak trzeba.

  • 117. Data: 2017-04-26 12:03:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Głupio nie głupio. Jak dla mnie jest to jedyne sensowne wyjście, chodzi o
    > zakup sprzętu który będzie kompatybilny z wszystkimi innymi urządzeniami i
    > rodzajem kart. Jest to format miniSIM.

    > Jakoś mnie nie przekonałeś tym argumentem.

    Boś głupio uparty. Zafiksowałeś się i nie słuchasz co Ci radzą inni.
    A radzą Ci wiele dobrych rozwiązań...

  • 118. Data: 2017-04-26 12:04:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > unieruchamia. Poza tym kupują tylko takie tablety z funkcjami
    > telefonicznymi. Tak że nic nie tracą przekładając kartę.

    Tylko wtedy, gdy mają takie same priorytety jakie masz Ty... :-)

  • 119. Data: 2017-04-27 15:02:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-12 o 20:28, Kris pisze:

    > A posiadanie 10 simek i przekładnie ich między urzadzeniami to nie komplikowanie
    życia?;)

    10 kart nie jest po to aby coś komplikować a ma przynosić korzyści.

    > -Z jedną simką da się żyć

    Może,. nie praktykowałem - w każdym urządzeniu lubię mieć kartę.

    > -Udostępnić net z telefonu na tableta tez się da i śmiga przyzwoicie

    Zależy co rozumiemy przez pojęcie "przyzwoicie".

    > -Wyłamać z micro nano się da, włożyć nano do wyłamanej ramki i używać jako micro
    też się da.

    Nie praw dyrdymałów - na żadnej z posiadanych przeze mnie kart - nie da
    się.

    > Ale nie ma to jak ponarzekać i generować problemy nieznane innym;)

    Jest powód a więc dziwnym może być się wydawać tylko to że nikt poza
    mną na grupie nie narzeka.

> [...]
    uprawnienia od Plusa i używam.
    > Technologicznie na dzisiaj raczej możliwe chyba.

    Jak najbardziej możliwe. Tylko tak się składa że zarówno dla producentów
    urządzeń, jak i operatorów sieci, klient i jego wygoda to coś co się
    rozpatruje na samym końcu.

  • 120. Data: 2017-04-27 15:02:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-26 o 12:02, Pszemol pisze:

> [...]
    > Ja tak właśnie zrobiłem ze swoim starym SIMem "mini" z Orange
    > kupionego może 10 lat temu: mam wyciętą i używam ramki jak trzeba.

    Ojejku, a jak się nie uda przyciąć? Teraz powiedz coś o cenie takiej
    usługi.. Także dodaj czym to sq*ństwo producentów, zmuszające mnie do
    wykonywania jakichś niechcianych przeze mnie czynności, usprawiedliwiasz?