  • 11. Data: 2012-08-04 11:25:51
    Temat: Zdecydowanie inaczej
    Od: "Q" <n...@s...org>

    jak w temacie

  • 12. Data: 2012-08-04 11:32:24
    Temat: Re: Zgrywanie danych z laptopa na PC.
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > 1. obudowa na dysk IDE 2.5 - tak od ręki w sklepie? (teraz są SATA)
    > 2. taka przejściówka przydaje się.

    Nawet nie napisal gdzie, za przeproszeniem, chce to wlozyc.

    Jesli to PC ze zlaczem IDE to najtanszym rozwiazaniem bedzie:
    http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-2-5-3-5-i2507
    518614.html
    5zl z przesylka.

  • 13. Data: 2012-08-04 15:15:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-08-04 10:28, Irokez pisze:
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości

    > Po porannej kawie już zauważyłem.
    > Mimo wszystko ja bym wyskoczył obok do Auchan po obudowę za 2 dychy czy
    > co tam ma najbliżej Marek
    > Szkoda czasu i kasy na jeżdzenie i szukanie, chyba że planuje się tym
    > częściej zajmować to jakiś bardziej uniwersalny i szybki fejs do tego
    > http://www.icydock.pl/produkt/view/id/MB881U3-1SA

    Jak wygląda podłączenie dysku IDE(ATA)? Bo SATA sobie na "progu" leży, a
    IDE to tą podstawkę kładziemy na stole czy jak?

  • 14. Data: 2012-08-04 19:24:36
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=CV7lEIwAVHw

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2012-08-04 21:04:18
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 04 Aug 2012 08:43:59 +0100, DooMiniK <bachus@bachus> wrote:

> [...]
    2-5-3-5-cd-dvd-i2509091429.html

    >Zależy pewnie od elektroniki - ale nie sądzę, aby zadziałało.

    i nie dziala. <rs>

  • 16. Data: 2012-08-16 10:57:16
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    To bardzo proste (załóżmy, że dane nie były szyfrowane itp.), ale zależy, do
    czego w tym PC chcesz ów dysk podłączyć (do wewnętrznego złącza IDE, do
    wewnętrznego złącza SATA, do zewnętrznego złącza USB, do jeszcze innego
    złącza np. firewire?).
    Zastanów się od razu, czym (jakim programem) będziesz zgrywał dysk,
    szczególnie jeśli chciałbyś zgrać system.
    Pomocne bywają programy do ściągnięcia ze stron producenta konkretnego dysku
    (albo źródłowego, albo docelowego, co pozwala na pewna elastyczność w doborze
    programu), lub niezależne jak coś ze "stajni" EaseUs.
    PS. Którędy wyjąłeś HDD z tego kolegi?

    -----