  • Data: 2012-11-22 21:02:07
    Temat: Re: Zgoda sąsiadów na podwieszkę
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.11.2012 20:05, Maciek. wrote:

    > przełożonego z 19393, kto poda mi podstawę prawną na okoliczność
    > prowadzenia podwieszki przez posesję sąsiada, który najzwyczajniej w
    > świecie nie ma nic przeciwko temu.

    Nie wnikając w dotychczasowy przebieg wydarzeń, proponuję wybrać jedno z
    dwojga:
    1. Zmarnować wiele sił i czasu próbując udowodnić cokolwiek Tepsie.
    2. Wziąć na papierze zgodę sąsiada na poprowadzenie przewieszki nad jego
    działką i dołączyć do wniosku w tepsie o założenie linii. Dołączyć
    oczywiście ksero oświadczenia sąsiada, potwierdzone za zgodność przez
    pracownika tepsy przy składaniu pisma, a oryginał trzymać przy sobie.
    Nie wykluczone, że będzie potrzebne jego pokazanie w oryginale jeszcze
    pięć razy.
    --
    Olek