  • 1. Data: 2018-03-25 19:05:43
    Temat: Zgłoszenie sprzedaży auta ukraińcowi - fałszywe
    Od: j...@o...pl

    Witam,

    Jakiś czas temu była tutaj burzliwa dyskusja o tym jak ustalić nabywcę auta po
    latach.

    Skoro kolejni kupujący mają gdzieś przerejestrowanie auta czy ciągłości w umowach.
    może rozwiązaniem byłoby po prostu zgłoszenie sprzedaży auta wymyślonemu ukraińcowi?
    Oczywiście z przygotowaną kopią umowy :) Niech potem inny się martwią o jego
    ustalanie.

    Jakie negatywne konsekwencję byłyby w takim rozwiązaniu?

  • 2. Data: 2018-03-25 20:39:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-03-25 19:05, j...@o...pl wrote:
> [...]
    ustalanie.

    > Jakie negatywne konsekwencję byłyby w takim rozwiązaniu?

    Zapytaj na pl.soc.prawo.

  • 3. Data: 2018-03-25 21:33:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie same jak sprzedaz istniejacemu Polakowi ktorego imie, nazwisko i adres
    zorganizujesz z klepsydry jakie jeszcze czasami przyklejaja na budynkach. Inna sprawa
    ze konsekwencje beda takie same jak w przypadku sprzedazy wymyslonemu Polakowi.

  • 4. Data: 2018-03-26 00:46:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-25 o 19:05, j...@o...pl pisze:

> [...]
    ustalanie.

    > Jakie negatywne konsekwencję byłyby w takim rozwiązaniu?

    Art. 271 Kodeksu karnego.

  • 5. Data: 2018-03-26 10:28:29
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 25-03-2018 o 19:05, j...@o...pl pisze:
> [...]
    ustalanie.

    > Jakie negatywne konsekwencję byłyby w takim rozwiązaniu?

    Kolejny właściciel będzie chciał przerejestrować na siebie i Twój
    misterny plan się posypie. Zacznie się dochodzenie, kto ma sfałszowaną
    umowę i może wypłynąć stara oryginalna umowa, której jeden egzemplarz
    zaginął.

    yabba

  • 6. Data: 2018-03-26 11:39:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >kopią umowy :) Niech potem inny się martwią o jego ustalanie.

    >Jakie negatywne konsekwencję byłyby w takim rozwiązaniu?

    Kiedys nabywca bedzie chcial zarejestrowac, a wtedy pojdziesz
    siedziec.

    No chyba ze ... wyslac samo zgloszenie sprzedazy,
    a potem "widac sie pomylilem".
    Dobrze by bylo, zeby dane byly jednak zblizone - Kowalskiego mozna
    pomylic z Kowalem np, ale Polaka z Ukraincem to juz gorzej.

    Albo wyciagnac jakas poprzednia umowe sprzedazy i "samochody mi sie
    pomylily".

    Po prostu - wysylac wkrotce po sprzedazy, a nie czekac az sie umowa
    zapodzieje.
    Szczegolnie, ze to i urzad i OC.

    J.