  • 71. Data: 2010-09-21 08:07:21
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-21 05:42, Massai pisze:
    > Adam Płaszczyca wrote:
    (...)

    > Co spodziewasz się uzyskać po takiej akurat operacji dzielenia?

    Skoro jego zacytowałeś to jednego na pewno - próbuje mnie sprowokować
    swoimi wypowiedziami, z których ma wynikać, że jestem debilem, a on
    ma pojęcie o wszystkim. Standardowe zachowanie Adasia - teraz tylko
    lepiej się maskuje, ale treść taka sama. Nie jest ważne, czy postawione
    tezy są sensowne i mają cokolwiek wspólnego z logiką, statystyką
    i matematyką.

    (...)
    > W odniesieniu do tej dyskusji może mieć znaczenie co najwyżej liczba
    > aktywnych kierowców w konkretnych przedziałach wiekowych.

    Zgadza się - i o tym mówi właśnie statystyka. Podejrzewam, że nawet
    gdyby wziąć na siłę przebieg, to wyniki statystyczne będą podobne.

  • 72. Data: 2010-09-21 08:20:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-20 17:11, MariuszM pisze:

    > Matura 19 lat, od razu wstępujesz do służby i po 15 latach - w wieku 34
    > lat - masz emeryturę w wysokości 40% ostatniego uposażenia.

    Ale za jakieś szczególne warunki służby (a jak nie jesteś księgowym, to
    zawsze się jakieś szczególne trafią) liczą ci za każdy rok x1,5, albo i
    lepiej.

    > Następnie
    > możesz być ochroniarzem lub cieciem na budowie, bo nic innego nie umiesz.

    Ale z połową komendy jesteś na "ty". I możesz np. załatwiać przejazdy
    ponadgabarytowe przez miasto za pół ceny :/ Nie, nie fantazjuję niestety...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 73. Data: 2010-09-21 08:22:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-20 21:47, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,pod-prad-czolowka-smie
    rc-jest-nagranie-z-obwodnicy,23950.html
    > - tu masz film.
    > Swoją drogą, poza debilem z Uno, drugim debilem był ten w Fordzie. Nie
    > widział świateł auta jadącego z przeciwka? Nic mu w głowie nie
    > zaświtało?

    Wydaje mi się, że tuz przed wypadkiem Uno próbuje zjechać na pas
    awaryjny/pobocze po jego lewej (może się w końcu zorientował w swoim
    położeniu) - pewnie to zmyliło Forda liczącego na to, że się
    spokojnie(?) wyminą.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 74. Data: 2010-09-21 08:39:19
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 20 Wrz, 15:18, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:4c975e28$0$21003$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > Wiek emerytalny na przykład.

    Blisko, blisko. Ja bym bardziej stawial na tych, ktorzy przeszli na
    emeryture lub pobieraja rente. Bez limitow wiekowych. Zatem 40letni
    emeryci czy rencisci takze :)

  • 75. Data: 2010-09-21 09:11:58
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Matura 19 lat, od razu wstępujesz do służby i po 15 latach - w wieku 34
    > lat - masz emeryturę w wysokości 40% ostatniego uposażenia.

    Co nie zmienia faktu, że jeśli chodzi o sam pomysł lansowany przez Konia,
    tacy ludzie powinni być poddawani corocznym badaniom dla kierowców. Bo to
    emeryci.
    Czyli pomysł jak większość koniowych - bez sensu.

  • 76. Data: 2010-09-21 09:28:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    > Zabrakło odważnych tirowców którzy by pojechali obok siebie,
    > powoli tak żeby się zatrzymać jak gość pojawi się z przeciwka,
    > zastawiając oba pasy i migać na niego drogowymi licząc że się
    > połapie i zatrzyma.

    Jak widac na filmiku to chyba zaden tir akurat nie jechal.

    > Na trójmiejskiej obwodnicy taka akcja się udała - gość który
    > jechał pod prąd zatrzymał się przed dwoma ciężarówkami, a wtedy
    > mu werbalnie wytłumaczyli że źle jedzie.

    Bezpieczniej dla nich bedzie jak sie ustawia obok siebie i stana.
    Zawsze to mniejszy zarzut prokuratorowi zostanie :-)

    > Innej rady na takich raczej nie ma - policja raczej nie ma szansy
    > pojawić się tak szybko. Tylko kierowcy z CB i dwie ciężarówki
    > mogą tu pomóc skoro gość sam się nie opamiętał.

    Tylko jak widac - dwie osobowki obok siebie nie pomogly.
    Moze za szybko jechaly, moze jeden wyprzedzal z Nienacka, ale nie
    pomogly.

    Byl jeszcze przypadek z USA - slyszac ze policja sciga uciekajacy
    samochod policjant ktory po sluzbie znalazl sie na drodze zatrzymal
    ruch i zrobil korek.
    Ale kierowca chyba byl na prochach, wbil sie z cala predkoscia -
    cos trzy ofiary w zatrzymanych samochodach. Policja jak widac tez
    musi uwazac :-)

    A tak swoja droga ten co krecil mogl przyspieszyc i ostro blyskac
    500m przed gosciem.

    J.

  • 77. Data: 2010-09-21 09:30:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>
    > Taka moda ostatnio ... W Smolensku tez pilot nie mial prawa
    > ladowac w takich warunkach a sa osoby widzace wine zupelnie gdzie
    > indziej ;)

    No wiesz - czyjac stenogram z kabiny to plan mieli prosty - zejsc
    na 100m [tyle wolno, czy mniej wiecej tyle wolno], zobaczyc co
    widac i wyladowac lub odleciec. Calkiem rozsadny plan .. tylko
    wykonanie zawiodlo.

    J.

  • 78. Data: 2010-09-21 09:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał
    > Kurna, ale zniewolony narod. Pies pogryzl dzieciaka - zakazac
    > psow ras agresywnych. Za chwile okazalo sie, ze mieszance pod
    > prawo nie podlegaja, a bywaja bardziej agresywne. Jakis pajac
    > strzelal z wiatrowki - juz posly chcialy zakazac wiatrowek.

    No widzisz - taki zycie. Bedzie wolno miec wiatrowki, to iles ludzi
    zostanie z nich postrzelonych.

    Nozy nie zakazesz, ciezarowek nie zakazesz, ale wiatrowek czemu nie
    ?

    Mozna zakazac samochodow z silnikami ponad 15KM :-)

    J.

  • 79. Data: 2010-09-21 10:52:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 09:30:54 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > na 100m [tyle wolno, czy mniej wiecej tyle wolno], zobaczyc co
    > widac i wyladowac lub odleciec. Calkiem rozsadny plan .. tylko

    Ci też mieli prosty plan - podjechać do ulicy, zobaczyć co się dzieje i
    wjechać na nią lub nie. Całkiem rozsądny plan. Tylko wykonanie zawiodło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 80. Data: 2010-09-21 10:58:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 02:59:11 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Kurna, ale zniewolony narod. Pies pogryzl dzieciaka - zakazac psow ras
    > agresywnych. Za chwile okazalo sie, ze mieszance pod prawo nie
    > podlegaja, a bywaja bardziej agresywne. Jakis pajac strzelal z wiatrowki
    > - juz posly chcialy zakazac wiatrowek. Facet zakrecajac ciezarowa
    > zahaczyl dzieciaka - zakaz wjazdu ciezarowek do DC. Oczywiscie zaraz sie
    > okazalo, ze sa wyjatki, a z czasem tych wyjatkow jest tyle, ile przedtem
    > wjezdzalo ciezarowek do miasta.

    Po pierwsze to zakazać jazdy trzeźwym!!!!!! 87,9% wypadków powodują
    trzeźwi. Co za masakra!!!! Jak do tego dopuszczono!!!!!

    A w drugiej kolejności zakazać jazdy w dzień. Aż 67% wypadków jest w dzień.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel