  • Data: 2011-03-24 23:38:09
    Temat: Re: Zezłomowałeś auto? Zapłacisz za parkowanie
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 24 Mar 2011 06:30:40 +0100 osobnik zwany Grejon
    wystukał:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/stolica,news,mandat-za-aut
    o-ktorego-nie-
    bylo,144307.html

    > W skrócie: kobieta miała swoim autem poważny wypadek samochodowy w 2004
    > roku, auto poszło do kasacji. Niedawno dostała pismo, że w 2006
    > zaparkowała w SPPN i nie zapłaciła za parkowanie.
    >
    > Kurczę, ja rozumiem, że kontroler, który spisywał numer mógł się
    > pomylić, ale CEPiK chyba po to powstał (właśnie - powstał? działa?),
    > żeby można było sprawdzić czy auto o takim numerze nie zostało
    > skradzione/sprzedane/zezłomowane.

    zaskarżyć i niech strasz udowadnia, ze to widziała. Mają obowiązek zrobić
    zdjecie źle zaparkowanego samochodu. Ciekawe kiedy je pokażą? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?