  • Data: 2013-05-18 22:26:36
    Temat: Re: Zestawy BT do kasku.
    Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 maja 2013 00:49:19 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:
    > Witam,
    >
    > wiem - albo moto albo telefon ale czasem jest tak że się nie da i trzeba
    >
    > być pod telefonem.
    >
    > Pytanie: używa ktoś jakiegoś zestawu i może coś powiedzieć na ten temat?
    >
    > Wiem, że dosyć popularna jest cardo scala (jako producent) ale na
    >
    > zachodnich stronach piszą tez dobrze o interphone i sena. Czy jakiś z
    >
    > tych zestawów pozwala na parowanie z dwoma urządzeniami BT jednocześnie?
    >
    > Np navi i telefon/mp3?
    >
    > Interesowałoby mnie coś z płaskim, małym mikrofonem - mam Multiteca i

> [...]

    hejka
    Ja używam interphone (F4 i sporadycznie F5) z racji zawodu.
    1. Parujesz z iloma urządzeniami naraz chcesz, bo zapisujesz moduł łączności do
    wybranego urządzenia (telefon, navi itp.) a nie odwrotnie. Ciekawe tylko co będzie
    jak będziesz sobie gadał przez tel. a tu navi zwróci Ci uwagę, że kwasisz trasę :)
    2. interphone w pudełku daje dwa typy mikrofonów: na pałąku i płaski przyklejany od
    wewnątrz do szczęki kasku