    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zestaw uruchomieniowy z dotykowym LCD i Linuksem
    Date: Sun, 24 Jul 2011 09:58:17 +0200

    W dniu 2011-07-23 11:03, elonica.pl pisze:

    > Jest też FriendlyARM:
    > http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?manufac
    turers_id=&products_id=248
    > http://www.mini-box.com/mini2440v2
    >
    > W kristechu niestety niedostępny, może jeszcze na zamówienie.
    > Tani zestaw dokładnie spełniający Twoje potrzeby.
    > O tyle gorszy od Beagle, że słabiej wspierany i chyba trcohę już
    > zapominany.

    Niestety, ale nie moge sobie pozwolic na sprzet z kiepska dokumentacja,
    a tymbardziej kiepsko wspierany, gdyz to bedzie moje pierwsze podejscie
    do tego typu rzeczy, wiec potrzebuje jakiejs sensownej dokumentacji,
    zeby sobie z tym poradzic.

    > albo
    > Chumby
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Chumby

    Taka maszzynka jaka jest pokazana na zdjeciu, to by mi odpowiadala.
    Chodzi oczywiscie o obudowe, gdyz docelowo chcialbym moc to wrzucic do
    jakiejs obudowy i postawic w formie ramki na zdjecia z zegarem,
    kalendarzem itd.
    A nie wiesz, czy sa jakies firmy ktore robia na zamowienie jakies takie
    ramki? Przykladowo pokazuje gosciom sprzet i oni by mi zrobili jakas
    ramke. Ewentualnie, moze producencji tych maszynek umozliwiaja
    dokupienie jakiejs obudowy? Wazne, zeby przod jakos wygladal, a tyl, to
    juz drugorzędna sprawa, ale żeby jakas oslona takze byla.

    > i ogólnie projekty Open Hardware:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_open_source_har
    dware_projects

    > Pytanie dlaczego tak bardzo potrzebujesz dotykowego ekranu ?

    Tak jak wspomnialem, chcialebym, zeby robilo mi to jako ramka na zdjecia
    z odtwarzaczem muzyki, czy cos w tym stylu, wiec potrzebuje do tego
    jakiegos wyswietlacza dotykowego(do sterowania), gdyz chce ograniczyc do
    minimum kable i peryferia wystajace z tej maszzynki.