  • 1. Data: 2010-02-06 17:44:09
    Temat: Zestaw optymalny
    Od: "Igor Adamiak" <i...@o...pl>

    Planuję wymianę blaszaka. Czy mógłby ktoś mi podać przykładową konfiguracją
    z procesorem Intela za kwotę ok. 2500 zł?
    Dzięki.

    IA

  • 2. Data: 2010-02-06 18:04:10
    Temat: Re: Zestaw optymalny
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Igor Adamiak pisze:
    > Planuję wymianę blaszaka. Czy mógłby ktoś mi podać przykładową
    > konfiguracją z procesorem Intela za kwotę ok. 2500 zł?

    W takich przypadkach wypada napisać, do jakich *zastosowań*
    ma być przeznaczony nowy komputer...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2010-02-06 18:08:08
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hkk9p3$9t2$1@news.onet.pl>, Igor Adamiak napisał(a):

    > Planuję wymianę blaszaka. Czy mógłby ktoś mi podać przykładową konfiguracją
    > z procesorem Intela za kwotę ok. 2500 zł?

    Maszynę do pisania możesz mieć za znacznie mniejsze pieniądze.

    > Dzięki.

    Nie ma za co :)

    Jacek

  • 4. Data: 2010-02-06 18:13:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-02-06 18:44, Igor Adamiak napisał/a:
    > Planuję wymianę blaszaka. Czy mógłby ktoś mi podać przykładową
    > konfiguracją z procesorem Intela za kwotę ok. 2500 zł?
    > Dzięki.

    Określ do czego chcesz tego komputera używać i załóż wątek np. na
    forum.dobreprogramy.pl - będziesz miał kilka propozycji zestawu w ciągu
    kilkunastu minut, tu jak widzisz jakiś zakompleksiony Jacuś leczy swoje
    problemy umysłowe (nie pierwszy raz)

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2010-02-06 18:17:55
    Od: "Igor Adamiak" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2...@g...one.pl...

    > W takich przypadkach wypada napisać, do jakich *zastosowań*
    > ma być przeznaczony nowy komputer...

    90% Internet, 10% granie.

  • 6. Data: 2010-02-06 18:45:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Igor Adamiak pisze:
    > 90% Internet, 10% granie.

    Albo granie traktujesz po macoszemu i każdy komputer spełni
    te wymagania (i nie wiem, po co wtedy założenie "z proceso-
    rem Intela", bo z AMD może wyjść taniej nawet), albo chcesz
    faktycznie co jakiś czas pograć i wtedy musisz składać zestaw
    "pod gry" prawie tak samo, jakbyś chciał non-stop tylko i wy-
    łącznie grać.

    Fakt, że grasz okazjonalnie nie spowoduje przecież, że gra,
    rzadko uruchamiana, będzie działała szybciej mimo wolnej
    karty graficznej ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2010-02-06 18:47:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Czarek pisze:
    > Określ do czego chcesz tego komputera używać i załóż wątek np. na
    > forum.dobreprogramy.pl - będziesz miał kilka propozycji zestawu w ciągu

    Pochwal człowieka, że używa Usenetu, a nie polecaj mu ba-
    dziewiastych forów WWW.

    > kilkunastu minut, tu jak widzisz jakiś zakompleksiony Jacuś leczy swoje
    > problemy umysłowe (nie pierwszy raz)

    Zdajesz sobie sprawę, że odpowiedź tego Twojego "Jacusia"
    (skąd ta zażyłość?) była jak najbardziej na miejscu biorąc
    pod uwagę brak jakichkolwiek informacji o zastosowaniu kom-
    putera? Faktycznie, komputer do wpisywania tekstu (czyli
    "maszynę do pisania") można mieć za dużo mniej niż 2500 zł.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2010-02-06 19:07:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-02-06 19:47, Radosław Sokół napisał/a:

> [...]
    > putera? Faktycznie, komputer do wpisywania tekstu (czyli
    > "maszynę do pisania") można mieć za dużo mniej niż 2500 zł.

    Byłaby na miejscu gdyby wyjaśnił o co mu chodzi - Ty czy ja się
    domyśleliśmy, twórca wątku tego nie musiał. A taki tekst o maszynie do
    pisania to pasuje do poziomu tzw "forum onetu" i niech się tam udziela.
    Co do forum DP - czasami tam zaglądam i jestem mile zaskoczony
    trafnością wielu porad sprzętowych (i nie tylko sprzętowych)

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2010-02-06 21:03:11
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    http://tinyurl.com/yg928x5

  • 10. Data: 2010-02-07 15:03:19
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Czarek wrote:
    > Co do forum DP - czasami tam zaglądam i jestem mile zaskoczony
    > trafnością wielu porad sprzętowych (i nie tylko sprzętowych)

    ...niestety. Tzn fakt, ze istnieja miejsca, gdzie mozesz zasiegnac porady
    i uzyskac rzeczowa pomoc bardzo mnie cieszy, tylko zdecydowanie nie podoba
    mi sie, ze takimi miejscami sa zamkniete fora roznych konkretnych portali.
    Formula usenetu odpowiada mi (i wielu innym, z reguly tym bardziej
    doswiadczonym uzytkownikom) duzo bardziej, ale niestety trzeba sie
    pogodzic z agonia tego medium. :/

    --
    K.