  • 1. Data: 2011-01-04 05:17:03
    Temat: Re: Zestaw naprawczy wahacza do DT125
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-01-04 13:12, Tytus z fabryki pisze:

    > A to sie kolega nie chwalil...

    Nastepne lozyska... kurwa ja tez chyba bede musial

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-01-04 08:08:16
    Temat: Zestaw naprawczy wahacza do DT125
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Czesc,
    Czy ktos z Was slyszal o czyms takim jak zestaw naprawczy wahacza do DT125?
    Chodzi o zestaw tulejek, simmeringow itd. W ASO chca za to 1400zl, uzywany
    wahacz mi sie nie usmiecha, a znalazlem zestaw AllBalls do starszych
    rocznikow, moze ktos z Was natknal sie na cos takiego:

    http://www.sklep.moto46.eu/yamaha-dt-125-2903.html

    tylko, ze do rocznika 96. A moze jest jakis inny sposob na naprawe
    wahacza, ktorego nie znam? Przeszukalem ebaya, allegro, google i nie moge
    nic takiego znalezc, a nie chce mi sie wiezyc, ze kazdy z miliona
    posiadaczy DT jak mu sie wahacz popsuje to idzie do ASO i zostawia 1400zl
    :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-01-04 08:16:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    > wahacz mi sie nie usmiecha, a znalazlem zestaw AllBalls do starszych
    > rocznikow, moze ktos z Was natknal sie na cos takiego:

    Zachcialo Ci sie Yamahy. U mnie do Zygzaka kosztuje w ASO 1000 PLN ;-) Tak
    na serio - rozbierz to w cholere i prawdopodobnie na lozyskach i simmeringach
    znajdziesz wymiary. Pozniej pozostaje sie udac do sklepu z takimi duperelami
    i gotowe :-) U mnie to wyszlo 800 PLN taniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-01-04 08:21:45
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 4 Jan 2011 08:16:50 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > znajdziesz wymiary. Pozniej pozostaje sie udac do sklepu z takimi duperelami
    > i gotowe :-) U mnie to wyszlo 800 PLN taniej.

    Nic z tego, to nie sa standardowe wymiary.

  • 5. Data: 2011-01-04 08:36:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-04 09:08, Piotr Klimek pisze:
    > a nie chce mi sie wiezyc, ze kazdy z miliona
    > posiadaczy DT jak mu sie wahacz popsuje to idzie do ASO i zostawia 1400zl
    > :)

    Yamaha ma pojebane ceny, kopniak do DT kosztuje u nich 4 stowy!

    Popytaj ludzi na forum.enduro-adventure.com i na:

    http://www.yamahadt.info/

    KJ

  • 6. Data: 2011-01-04 08:38:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Nic z tego, to nie sa standardowe wymiary.

    Tzn jakie to sa? :-) Watpie by sie chcialo im robic specjalnie lozyska tylko
    do tego, jak masz wymiary przedzwon sobie np. do FLT.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-01-04 08:42:02
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    U mnie to wyszlo 800 PLN taniej.

    A to sie kolega nie chwalil...

    Tytus z fabryki

  • 8. Data: 2011-01-04 08:45:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > A to sie kolega nie chwalil...

    Zima sie konczy to i dokarmianie trolli tez.

    Ale zebys mial pozywke to powiem Ci w tajemnicy ze przesmarowalem
    calosc przez kalamitki smarownica pneumatyczna 200 bar.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-01-04 09:03:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 4 Jan 2011 08:38:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tzn jakie to sa? :-) Watpie by sie chcialo im robic specjalnie lozyska tylko
    > do tego, jak masz wymiary przedzwon sobie np. do FLT.

    Osobiscie tego w rekach nie mialem, moj mechanik tak powiedzial a nie mam
    powodu by mu nie ufac. Myslisz, ze w tym FLT moga to miec?

  • 10. Data: 2011-01-04 09:04:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 04 Jan 2011 09:36:52 +0100) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Yamaha ma pojebane ceny, kopniak do DT kosztuje u nich 4 stowy!

    Dobrze, ze na allegro jest tanio :)

    > Popytaj ludzi na forum.enduro-adventure.com i na:
    >
    > http://www.yamahadt.info/

    Dzieki popytam.