  • 1. Data: 2014-10-10 00:01:56
    Temat: Zestaw do oceny
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Ocencie prosze, czy zestaw z linka sprawdzi sie jako domowy komp - win 7
    lub 8, *troche grania* (ale raczej rzeczy sprzed 2-4 lat), filmy, internet,
    oprogramowanie biurowe, prosta obrobka zdjec (RawTherapee), Gimp.

    http://allegro.pl/hit-xeon-x8-3-7ghz-500gb-gt610-2gb
    -dx11-4gb-i4617000460.html

    500 GB dysku mi starczy, ewentualnie moglbym dolozyc SSD na system.

    /uwaga, crosspost na pl.rec.gry.komputerowe, fut pl.comp.pecet/

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-10-10 00:49:23
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 00:01:56 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    >
    > 500 GB dysku mi starczy, ewentualnie moglbym dolozyc SSD na system.
    >
    > /uwaga, crosspost na pl.rec.gry.komputerowe, fut pl.comp.pecet/

    Na cholerę Ci te 8 wątków?
    Aż 4 GB ram? Śmiechu warte to ,,aż".
    Mocny i cichy zasilacz? Jaki? Codegen czy inne tego typu badziewie?
    GeForce GT610 - czyli chyba najsłabsze co może być.

    Sorry - moim skromnym zdaniem to jest zestaw pt. ,,doimy łosia".

    [ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards ]
    [ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to ]
    [ be more like us men. ("House M.D. 5e13 Painless") ]

  • 3. Data: 2014-10-10 00:55:54
    Od: "chwilozof" <c...@i...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > 500 GB dysku mi starczy, ewentualnie moglbym dolozyc SSD na system.
    >
    > /uwaga, crosspost na pl.rec.gry.komputerowe, fut pl.comp.pecet/

    Szajt kompletny....
    Za taka cene to wstyd

  • 4. Data: 2014-10-10 01:41:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 00:49:23 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Sorry - moim skromnym zdaniem to jest zestaw pt. ,,doimy łosia".

    Fakt, 4 GB pamieci to troche lipa. Ale o ci chodzi z nadmiarem watkow -
    typowe aplikacje z nich nie korzystaja?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2014-10-10 01:58:57
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-10 o 00:01, Maciek pisze:

> [...]
    -dx11-4gb-i4617000460.html

    > 500 GB dysku mi starczy, ewentualnie moglbym dolozyc SSD na system.

    W zasadzie może być z tym ze karta graficzna to zupełna słabizna.
    Musieli coś dołożyć bo ten procesor nie ma.

    miab

  • 6. Data: 2014-10-10 03:51:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 01:41:44 +0200, Maciek napisał(a):

    > Fakt, 4 GB pamieci to troche lipa. Ale o ci chodzi z nadmiarem watkow -
    > typowe aplikacje z nich nie korzystaja?

    No właśnie nie jest z tym tak różowo. Sensowniejszy będzie któryś z
    procesorów z serii i5. A w ogóle to lepiej określ jaki jest budżet, czy już
    jakieś części masz do wykorzystania czy nie to się będzie sprawdzać cenniki.
    :D

    [ The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. ]
    [ (Gary Jules "Mad World") ]

  • 7. Data: 2014-10-10 08:22:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 03:51:02 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > jakieś części masz do wykorzystania czy nie to się będzie sprawdzać cenniki.

    Hmm, budzet jakies 2000 bez monitora.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2014-10-10 08:35:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-10 00:01, Maciek pisze:

> [...]
    > lub 8, *troche grania* (ale raczej rzeczy sprzed 2-4 lat), filmy, internet,
    > oprogramowanie biurowe, prosta obrobka zdjec (RawTherapee), Gimp.

    Wiem że każdy ma inne zdanie ale weź W8.1

    > http://allegro.pl/hit-xeon-x8-3-7ghz-500gb-gt610-2gb
    -dx11-4gb-i4617000460.html

    Nawet o tym nie myśl ... zamiast kupować gotowca sam sobie kup część i
    złóż, wyjdzie ci dużo lepiej i taniej.

    > 500 GB dysku mi starczy, ewentualnie moglbym dolozyc SSD na system.

    Zdecydowanie warto.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-10-10 09:33:40
    Od: Nathan <s...@w...ere>

> [...]
    >
    > 500 GB dysku mi starczy, ewentualnie moglbym dolozyc SSD na system.
    >
    > /uwaga, crosspost na pl.rec.gry.komputerowe, fut pl.comp.pecet/

    Procesor to pomyłka. Wystarczy w zupełności i5, a lepiej dołożyć RAM i
    zmienić k. graficzną.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 10. Data: 2014-10-10 09:46:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-10 o 09:33, Nathan pisze:

    > Procesor to pomyłka. Wystarczy w zupełności i5, a lepiej dołożyć RAM i
    > zmienić k. graficzną.

    Albo na początek korzystać z wbudowanej w CPU HD 4600

    --
    pozdrawiam
    Piotr