eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZerwane przewody w aucie - jak naprawićRe: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <mbntt8$3t1$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <mbpidu$mqm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <mbpogq$t4l$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 15 Feb 2015 10:46:28 +0100
    Organization: localhost
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
    cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
    yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
    r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
    f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 52
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-154-194.olsztyn.mm.pl
    X-Trace: 1423993589 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2198 81.190.154.194:1467
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:678222
    [ ukryj nagłówki ]

    PeJot pisze tak:

    > W dniu 2015-02-15 o 09:42, PiteR pisze:
    >
    >>> Na razie nie mam *czasu* ani warunków, ale tapicerka na drzwiach
    >>> wydaje się łatwa do zdemontowania. Pytanie co dalej zrobić ?
    >>> Sztukować całą wiązkę ?
    >>
    >>
    >> Rozetnij wiazkę, wywal tę czarną owijkę. Tylko urwane żyły
    >> wycofaj do kabiny i wtaw nowe przewody po 30cm.
    >
    > Wiązka wchodzi nadwozia poprzez *złącze*, więc wepchanie nadmiaru
    > przewodu z tej strony odpada.

    Ja te złącza wyrzucam całkiem lub łamię i wpycham do kabiny. Wszystko
    zależy jak nowy samochód i jak zdesperowany już właściciel. Musisz sam
    zdecydować.


    >> W żadnym razie nie nawal grubo koszulek termokurczliwych bo
    >> zrobisz sztywny kucyk który zaraz znowu pęknie.
    >
    > Tyle to wiem, ale nie bardzo widzę inne rozwiązanie jak tylko
    > lutowanie do oryginalnego złącza - nie mam szans na inną technikę.
    > Coś mi się po, głowie kołacze, że widziałem *miękkie* koszulki,
    > czarne, prawdopodobnie z atestem UL.

    Daj cienkie prawie przeźroczyste. Przewód cienki i rurka cienka.
    np 0.75-1mm2


    > 2ga sprawa: Na razie jest zerwany *jeden* przewód, ~ 1.5 mm^2 od
    > elektrycznych szyb. Prócz tego we wiązce jest ze 30 żył ~ 0.5 mm^2
    > i te wyglądają na zdrowe i miękkie.

    no to nie ruszaj pozostałych


    > Skłaniam się do demontażu tapicerki drzwi, czy jest sens wymieniać
    > *wszystkie* żyły we wiązce, czy tylko te wyglądające na sztywne ?
    > Odbudowa *całej* wiązki trochę potrwa, w tym czasie samochód stoi
    > otwarty a nie mam własnego garażu. Na netowym szrocie taka wiązka
    > kosztuje koło stówy, można ją w spokoju spreparować i szybko
    > podmienić.

    Podmień potem na wiązkę ze szrotu bo lutowanie do wtyczki zawsze kończy
    się ponownym rozbieraniem i lutowaniem i tak co rok średnio.


    --
    Piter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: