    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.rowery
    Subject: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Date: Thu, 3 Jun 2010 13:34:54 +0200

    wiadomości news:c1.01.3LPc62$IeG@mike.oldfield.org.pl...

    > Ale masz marzenia. Tymczasem W U.K. nie ma reguły prawej ręki.

    http://www.visitbritain.pl/travel-and-transport/trav
    el-around-britain/driving-regulations/rules-highway-
    code/rules.aspx

    "At a junction there's no general priority rule - priority is marked at most
    junctions."

    Tłumaczenie:
    "Na skrzyżowaniu nie ma ogólnej zasady pierwszeństwa - pierwszeństwo jest
    zaznaczone na większości skrzyżowań."

    Stanowcza większość skrzyżowań zwykłych skrzyżowań jest oznakowana, dlatego
    też w kodeksie ruchu WB nie ma określonej zasady pierwszeństwa z prawej lub
    lewej na takich skrzyżowaniach.
    Jednak takich skrzyżowań jest bardzo mało i są to wyjątki, a tam, gdzie ruch
    drogowy odgrywa ważną rolę budowane są ronda.
    Jeżeli na rondach nie ma ustalonych zasad pierwszeństwa znakami drogowymi to
    obowiązuje:

    "When approaching a roundabout, give priority to traffic approaching from
    the right, unless otherwise indicated."

    Tłumaczenie:
    "Podczas zbliżania się do ronda, pierwszeństwo ma ruch zbliżający się z
    prawej strony, chyba że wskazano inaczej."

    I to właśnie tu jest najwięcej miejsc, w których "reguła prawej ręki"
    odgrywa kluczową rolę.

    Jak więc adasiu ty jak zwykle uważasz się za najmądrzejszego, a gówno wiesz.
    Nigdzie nie napisałem, że na wszystkich skrzyżowaniach w WB obowiązuje
    "reguła prawej ręki".
    Pisałem natomiastn w kontekście zalet ruchu lewostronnego oraz pierwszeństwa
    z prawej jako takich zasad, odnosząc się tylko do pierwszeństwa z prawej w
    WB tam, gdzie ono obowiązuje.
    Podchwycisz wyrwany z kontekstu fragment i na jego podstawie próbujesz
    budować swoją więdzę o wszechświecie.
    Ponadto na podstawie twoich niekomletnych widomości uzurpujesz sobie prawo
    do obrażania i poniżania innych ludzi.
    Jak wiec widać adasiu ciebie nawet nie trzeba dymać, bo ty sam siebie dymasz
    i kolejny raz utwierdzasz wszystkich w przekonaniu, że jesteć chamem i
    durniem.

    P.S.
    Zacznij dyskutować na poziomie kulturalnym bez chamskich tekstów i inwektyw
    to i ja będzę ciebie traktował w sposób kulturalny.
    Zauważ z resztą, że tam, gdzie nie odnosisz się w sposób chamski i arogancki
    w stosunku do mnie to i ja tego nie czynie.