  • Data: 2010-05-26 12:17:54
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:htisei$7rv$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "WS"

    > Nie chciałem się wymądrzać, bo nie byłem pewien czy dobrze pamietałem,
    > ale wydawało mi się, że w czasach gdy zdawałem PJ było właśnie tak jak
    > napisałeś i żadne znaki nie były potrzebne - chyba czas wrócić do
    > normalnych rozwiazań.

    To nie pierwszy idiotyczny przepis. Tu, gdzie mieszkam ograniczenie
    predkosci nie jest anulowane przez skrzyzowanie. Wystarczy wtedy postawic
    jeden znak z nowym ograniczeniem, zamiast 40 po drodze.

    Parkowanie? Linie namalowane na jezdni (fakt, sniegu mniej), nie ma
    obowiazku spamietywac kazda tabliczke po drodze, zeby wiedziec czy wolno czy
    nie wolno sie zatrzymac.

    Ronda? Domyslnie pierwszenstwo ma pojazd na rondzie i tyle, nie ma potrzeby
    kolejnych znakow przy kazdym wjezdzie.

    Pozdrawiam
    Kamil