  • Data: 2009-11-08 10:33:23
    Temat: Re: Zelety architektury Von Neumannna w uC ARM?
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za pomoc.

    Jeszcze mam jedną sprawę tak trochę tylko związaną z tematem.
    Mówi się ze dane z pamięci Flash są pobierane wolniej niż z RAM. czy
    jest to gdzieć napisane. Przykład. Spotkałem opis programu na ARM typu
    AT91SAM7S256 w którym w celu przyspieszenia pracy zrobiono "sztuczkę"
    polegającą na przerzuceniu programu z FLASHa do RAM.
    Dlaczego.Przecież to odczyt. Rozumiem zapis do pamięci, ale odczyt
    miałby być dłuższy?
    Skąd to się bierze?