  • 31. Data: 2015-01-07 01:06:05
    Temat: Re: Żeby żyło się ... jak k*rwa??
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Co rządowi po pieniądzach, skoro fizycznie paliwa nie będzie?

    A co ich to obchodzi, oni beda mieli.
    Ogolnie to calkiem zabawna konstrukcja: Rzad ukarze swoje wlasne spolki
    naszymi pieniedzmi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2015-01-07 10:39:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    > a zwiększyli?

    >Cos zaczynam kumac :)
    >http://nafta.wnp.pl/firmy-lpg-protestuja-przeciwko-
    wysokosci-oplaty-zapasowej,239888_1_0_0.html

    Ale czekajcie, bo jesli rozumiem to nowa stawka wynosic ma 99zl za
    tone. Czyli za ~1800 litrow.
    Co nam daje okolo 5.5 gr/litr, z VAT 6.5gr. Czyli jakies 4gr drozej
    niz obecnie.

    W kwestii technicznej - przechowywanie LPG chyba troche drozsze od
    ropy, jednak szczelny cisnieniowy zbiornik trzeba.
    O ile ta oplata ma cokolwiek wspolnego z przechowywaniem LPG.

    Rownoczesnie jak rozumiem zmniejszono zapasy z 76 do 68 dni
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/nowy-paliwowy-podatek
    -rzad-wprowadzil-oplate-zapasowa/zbgwc
    a to tez troche kosztuje ... choc raczej grosze.

    J.

  • 33. Data: 2015-01-07 10:47:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > A co ich to obchodzi, oni beda mieli.
    > Ogolnie to calkiem zabawna konstrukcja: Rzad ukarze swoje wlasne spolki
    > naszymi pieniedzmi.

    według Twojego rozumowania z punktu widzenia budżetu nic się nie zmieni.
    Pieniądze zostaną przełożone z lewej kieszeni do prawej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-01-07 10:48:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > A co mnie to obchodzi :)

    no tak. Wyszłoby, że trollujesz bez sensu

  • 35. Data: 2015-01-07 11:11:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > według Twojego rozumowania z punktu widzenia budżetu nic się nie zmieni.
    > Pieniądze zostaną przełożone z lewej kieszeni do prawej.

    Z punktu widzenia czyjego budzetu ?

  • 36. Data: 2015-01-07 11:16:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Z punktu widzenia czyjego budzetu ?

    państwowego. Bo o takim mówi Paweł

  • 37. Data: 2015-01-07 11:17:21
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A co mnie to obchodzi :) Napisz ile wczesniej placilo sie za lpg ?

    a tyle
    http://www.autocentrum.pl/paliwa/ceny-paliw/2007,2,4
    ,5

    --