  • 1. Data: 2015-01-06 10:31:04
    Temat: Żeby żyło się ... jak k*rwa??
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Cieszyłeś się tanim paliwem? Ceny wzrosną przez nowy podatek

    Od 1 stycznia obowiązuje nowy podatek paliwowy. Chodzi o tzw. opłatę
    zapasową, która może spowodować wzrost cen paliw od 4 do 6 groszy na
    litrze.

    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/nowy-podatek-od-paliwa
    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    @

  • 2. Data: 2015-01-06 12:31:15
    Temat: Re: Żeby żyło się ... jak k*rwa??
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > litrze.
    >
    > http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/nowy-podatek-od-paliwa
    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    Tylko czekalem na newsy o podwyzkach :) To inicjatywa polska czy narzucona
    przez UE ?
    Na szczescie ropa dalej idzie ostro w dol i po kiludniowej stagnacji na
    poziomie 60$, teraz jest blisko 50$. Jeszcze, zeby ta zlotowka sie
    wzmocnila. Na razie ceny na stacjach stanely, chyba popyt sie zmniejszyl po
    swietach i magazyny pelne.

  • 3. Data: 2015-01-06 17:56:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > Cieszyłeś się tanim paliwem? Ceny wzrosną przez nowy podatek
    >
    > Od 1 stycznia obowiązuje nowy podatek paliwowy.

    ile razy jeszcze będziecie opowiadać te głupoty?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-01-06 17:59:01
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 10:31, Artur Miller pisze:
> [...]
    > litrze.
    >
    > http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/nowy-podatek-od-paliwa
    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    4 do 6 groszy! Ło Jezu, a na szczaw trzeba jeszcze poczekać ze 4 miesiące!

    Wyrazy współczucia.

    JK

  • 5. Data: 2015-01-06 18:29:43
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-06 o 17:59, JK pisze:

    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    > 4 do 6 groszy! Ło Jezu, a na szczaw trzeba jeszcze poczekać ze 4 miesiące!
    >
    > Wyrazy współczucia.
    >
    > JK

    czyli prawda ze jak Polaka ruchać powoli to da się wyruchać całkowicie.
    nawet jak podperdolili i w tydzień przeżarli 150mld z OFE to też nikt
    nie kwiknął. jak przy okazji 19mld "znikło" bo "to są takie tego typu
    koszty operacji" tez była cisza. jak o 50% podniesli próg, powyżej
    którego nie płaci sie składki emerytalnej - cisza. wkurwia mnie ta
    bezczelność świń przy korycie, które przy każdej okazji podpierdalają
    coraz więcej a potem się chwalą, ze im w cyferkach zielona wyspa
    wychodzi. tylko czyim kosztem? zajebać wszystko tym co już i tak
    niewiele mają, rzucić w środek jakiś smoleńsk czy inny dżender srender,
    zeby się lemingi miały o co pożreć i bedzie ok. przy wyborach
    poobiecywać, potem podetrzeć się głupim narodem. spoko, i tak nic nie
    zrobią. świnie sa bezpieczne.

    @

  • 6. Data: 2015-01-06 20:05:37
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 18:29, Artur Miller pisze:

> [...]
    > zeby się lemingi miały o co pożreć i bedzie ok. przy wyborach
    > poobiecywać, potem podetrzeć się głupim narodem. spoko, i tak nic nie

    Z głodu we łbie ci się miesza i bredzisz jak Terlikowski.

    JK

  • 7. Data: 2015-01-06 20:16:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Z głodu we łbie ci się miesza i bredzisz jak Terlikowski.

    Argumentum ad personam. Słabe to było:/
    Niestety ma racje. Z tym, ze za uchwaleniem tego podatku to zdaje sie juz
    dosyc dawno caly parlament zaglosowal :)
    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=66&NrGlosowania=
    13

  • 8. Data: 2015-01-06 20:26:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 18:00:11 UTC+1 użytkownik JK napisał:

    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    > 4 do 6 groszy! Ło Jezu, a na szczaw trzeba jeszcze poczekać ze 4 miesiące!
    >
    > Wyrazy współczucia.
    >
    > JK

    Przeczytałem więcej niż tytuł. Tam napisane że to opłata od tego co brakuje do
    wyznaczonych przez rząd zapasów. Jak będą mieli tyle ile powinni to nie ma tej
    opłaty.

  • 9. Data: 2015-01-06 20:30:30
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 20:17:40 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > dosyc dawno caly parlament zaglosowal :)
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=66&NrGlosowania=

    To nie podatek tylko karna opłata za brak zapasów. Państwo musi mieć zapasy
    niektórych rzeczy na wszelki wypadek. Jak inaczej a nie karą można zmusić żeby
    producenci mieli tyle ile potrzeba a nie 1/100? Wpływ tej opłaty na cenę paliwa jest
    taki że dystrybutor na stacji musiałby nieć 4 miejsca po przecinku.

  • 10. Data: 2015-01-06 20:38:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    >cenę paliwa jest taki że dystrybutor na >stacji musiałby nieć 4 miejsca po

    Dla nas podatek i jaki bedzie wplyw na cene koncowa to sie dopiero okaze :)